مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: سه هزار و ۱۰۰ نفر، دُز اول و یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط این شهرستان دُز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۷۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 29 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر اردلان زیلابی افزود: ۱۵ درصد مردم این شهرستان تاکنون در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند و این فرآیند همچنان بر اساس برنامه گروه‌های هدف واکسیناسیون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه دارد.
وی یادآورشد: تاکنون بیش از هشت درصد از مردم استان مرکزی در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، اما در شهرستان تفرش بیش از ۱۵ درصد مردم واکسن این ویروس را دریافت کرده‌اند و این شهرستان به لحاظ سرعت در واکسیناسیون رتبه نخست استان مرکزی را دارد.
وی تاکید کرد: فرآیند واکسیناسیون در شهرستان تفرش به صورت مداوم و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و به لحاظ همکاری همه‌جانبه مردم ازدحام خاصی در مراکز واکسیناسیون این شهرستان گزارش نشده است.
دکتر زیلابی با اشاره به اینکه اغلب ترکیب جمعیتی تفرش سالمند هستند، گفت: از همه شهروندان به خصوص سالمندان تقاضا داریم تا به خاطر حفظ سلامتی خود حتی الامکان از منزل خارج نشوند و در صورت ضرورت خروج از خانه حتماً از ماسک استفاده کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش ادامه داد: این بیماری بسیار مهلک است و با توجه به جهش مداوم و تغییر سویه های آن، سرعت و قدرت، میزان ابتلاء و کشندگی بالایی دارد به همین خاطر جا دارد، شهروندان تفرش با هوشیاری کامل شرایط را درک کرده و به کمک کادر خسته بهداشت و درمان بیایند.
وی در پایان از مردم خواست تا نابودی کامل این ویروس و بیماری، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار