نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تداوم راه شهید رئیسی خواسته ملت ایران از رئیس جمهور آینده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 28 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند، رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند.

وی ادامه داد: کار و تلاش شبانه‌روزی، خدمت به محرومان، اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی مهمترین ویژگی‌های شهید جمهورسید ابراهیم رئیسی بود، که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

خطیب جمعه اراک اظهار کرد: وابستگی و تکیه بر کشورهای دیگر هیچ دردی را از ما دوا نمی‌کند و آنچه که سعادت ملت و میهن اسلامی را به دنبال دارد توانایی استفاده از ظرفیت‌های داخلی از سوی دولتمردان و به خصوص رئیس جمهور است.

آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: امیدواریم خداوند متعال همانگونه که ملت سرافراز ایران را در حوادث و پیش آمدهای گوناگون درطول چندین دهه ازعمربا برکت جمهوری اسلامی به ساحل امن رساند با برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی باردیگرصفحه زرینی برافتخارات ملت ایران افزوده شود.

وی اظهار کرد: مردم در انتخابات امروز بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که برای آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور حساسند و از دستاوردهای آن با جان و دل حفاظت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مهمترین مسائل کشور را اشتغال، تولید، مسکن و صادرات غیرنفتی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب باید برای تمام این عوامل مهم برنامه داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به احیای واحدهای صنعتی استان مرکزی در دولت سیزدهم افزود: اگر همت کنیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و گام‌های بلندی در جهت اعتلای نظام اسلامی برداریم. مردم حق دارند که از ما انتظار داشته باشند.

وی با تاکید بر توسعه صنایع تبدیلی در استان مرکزی گفت: مشکل محیط زیست در استان یک مشکل جدی و البته حل‌شدنی است ولی نیاز به کار علمی و مجاهدت دارد. کارخانه‌های ما باید با حداکثر ظرفیت کار کنند و بحث مسکن و اشتغال و نظام آموزشی باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفتم تیرماه و سالروز شهادت دکتر بهشتی نیز گفت: این شهید والامقام ویژگی‌های ارزشمندی داشت که می‌تواند برای‌همه و به ویژه مدیران الگو قرار گیرد .

آیت الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: برقرای عدالت و امنیت در نقاط مختلف، زمینه آسایش و آرامش مردم را فراهم می کند بنابراین دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی باید دست به دست یکدیگر بدهند تا عدالت و امنیت به طور کامل در جامعه برقرار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار