معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مهمونی ۳ کیلومتری غدیر در اراک با فعالیت ۱۱۰ موکب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 24 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهزاد محمدی ضمن تأکید بر لزوم تبیین فرهنگ غدیر و امامت در جامعه به خصوص برای نسل جوان، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به سهم خود در بزرگداشت عیدالله الاکبر بکوشیم.

وی افزود: به مناسبت عید ولایت و امامت، شامگاه غدیر خیابان محسنی اراک میعادگاه عاشقان امیرالمومنین (ع) است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: برپایی جشن محله محور با حضور بانوان و هیئت‌های مذهبی شهرستان در محلات مختلف از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده عاشقان امیرالمومنین علی (ع) در مرکز اراک و ۱۲ شهرستان استان مرکزی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۱۰ موکب میزبان عاشقان و محبان امیرالمومنین (ع) در روز غدیر است، ابراز داشت: برپایی جشن و سرور در مساجد استان و تبیین حضور حداکثری مشارکت در انتخابات و اثرگذاری انتخاب اصلح در رشد و توسعه کشور و امیدبخشی به مردم برای تداوم ایران قوی، توسط سخنرانان و اساتید حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه‌های شب و روز عید غدیر در استان مرکزی است.

وی همچنین تکریم و آئین احترام به سادات و سلاله نبوی در منازل سادات را از دیگر برنامه‌های تدارک شده در روز عید غدیر برشمرد و افزود: برگزاری پویش‌های مختلف خدمت رسانی در قالب پویش به عشق علی، اطعام و توزیع هزاران پرس اطعام علوی توسط مردم علی دوست استان، حضور گروه‌های سرود و مداحان نوجوان در قالب کارناوال شادی در مناطق مختلف شهری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت عید ولایت و امامت در استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار