رییس انتخابات استان مرکزی گفت: هزار و ۶۷ صندوق رای ثابت و سیار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی برای اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ 13 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،رییس انتخابات استان مرکزی گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی شامل بازرسان، نظارت، انتظامی، امنیتی، رسانه‌ها و پشتیبانی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان سازماندهی شده است.

بهنام نظری افزود: وضعیت شعب اخذ رای در مناطق مختلف استان مورد بازبینی قرار گرفته تا دسترسی رای دهندگان به شعب تسهیل شود.

وی بیان کرد: یک هزار و ۶۷ صندوق رای ثابت و سیار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی برای اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: این احتمال وجود دارد که انتخابات به دور دوم کشیده شود بنابراین پیش‌بینی لازم برای برگزاری دور دوم در روز ۱۵ تیرماه اندیشیده شده است.

نظری درباره مدارک هویتی قابل قبول برای شرکت در انتخابات، افزود: در این دوره از انتخابات ۲ مدرک شامل کارت ملی و شناسنامه قابل قبول است و امکان رای دادن با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

وی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را چهار مولفه اصلی انتخابات عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی با امنیت کامل آماده‌اند و برنامه ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت فراجا و سپاه و بسیج به منظور برقراری امنیت در انتخابات صورت گرفته است.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، هشت تیر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار