مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تکمیل پروژه احداث راه روستایی سیجان - ترلان و آسفالته شدن آن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 15 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار، رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار بوده که در همین راستا این اداره کل نیز اهتمام ویژه‌ای در تحقق بخشیدن به این موضوع داشته و تلاش‌های خوبی هم به منظور آسفالت راه‌های روستایی با اولویت روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته تاکنون ۳۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت راه آسفالته برخوردار شده اند، افزود: در همین راستا راه روستایی سیجان - ترلان در شهرستان کمیجان به طول سه کیلومتر ساخته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی این پروژه ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت این راه روستایی شامل زیرسازی و آسفالت بوده که بخشی از آن در سال گذشته انجام شده و بخشی هم با توجه به پایداری وضعیت مطلوب آب و هوا در سال جدید آغاز شد و در نهایت هم به اتمام رسید.

جهانی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرای آسفالت ساخت راه روستایی «امامزاده عباس - یاسبلاغ» در شهرستان کمیجان نیز گفت: علاوه بر ساخت راه روستایی سیجان-ترلان، پروژه مذکور نیز که از سال گذشته با اجرای زیرسازی آغاز شده بود، هم اکنون با اجرای آسفالت‌ریزی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی طول پروژه ساخت راه روستایی «امامزاده عباس - یاسبلاغ» را ۵.۵ کیلومتر عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار