استاندار مرکزی گفت: انتخابات پرشور یکی از مؤلفه‌های اصلی تأمین امنیت ملی و اقتدار نظام اسلامی بوده و کشور علاوه بر مشارکت در انتخابات پرشور نیازمند انتخاب آگاهانه و اصلح است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ 28 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه پس از انداختن رأی خود در صندوق شعبه مصلی بیت‌المقدس اراک در جمع خبرنگاران، افزود: باید مسیری را انتخاب کنیم که بتوانیم کماکان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مطابق آرمان‌های بلند و بیانیه گام دوم انقلاب در میان دهه پنجم انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی ادامه داد: انتخابات امروز سبب تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی، قوام و ارتقای شاخصه‌های اقتدار و انسجام اجتماعی خواهد شد. در این راستا هر اندازه بتوانیم این مشارکت را افزایش دهیم، به اقتدار و انسجام اجتماعی و همچنین سربلندی ایران قوی کمک کرده‌ایم.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مردم امروز نخست برای حفظ، تأیید و اعلام اعتماد به کشور و دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم آگاهانه به میدان می‌آیند. در این خصوص باید دست به دست یکدیگر دهیم که رئیس جمهوری انتخاب شود تا با حرکت و اقدامات او در مسیر پیشرفت کشور توقفی ایجاد نشود.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: از مردم استان مرکزی در شهرها و روستاهای استان دعوت می‌شود در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند. مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس این استان وظیفه دارند با حضور گسترده خود در این فرآیند ملی اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی بیان داشت: طبق اخبار رسیده از ساعات آغازین رأی‌گیری، مردم حضور پرشوری دارند. در این راستا با توجه به گرمی هوا و شلوغی شعب اخذ رأی، از مردم درخواست می‌شود در طول روز در شعب حضور پیدا کنند و این حضور خود را به ساعات پایانی موکل نکنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه 1067 صندوق ثابت و سیار در سطح استان مرکزی آماده دریافت آرای مردم است، تأکید کرد: در این راستا برگه‌های اسامی کاندیدای ریاست جمهوری صبح امروز اصلاح و در شعب اخذ رأی نصب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار