رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: ستاد مشترک نیروهای انقلابی با هدف حمایت از این نامزد انتخاباتی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 30 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،«محمدرضا نوازنی» روز یکشنبه در نشست اولین شورای راهبردی ستادهای چهارگانه نیروهای انقلابی استان مرکزی، افزود: این ستاد مشترک شامل ستادهای امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی است.

وی بیان کرد: همه نیروهای انقلابی ستادهای چهارگانه در نشست شب گذشته، متحد شدند تا نیروهای خود در کمیته‌های فرهنگیان، مردمی، حقوقی، نظارت و تبلیغاتی را برای حمایت از سعید جلیلی همراه سازند.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: با توجه به تحلیل‌هایی که از صندوق آرا در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در استان به دست آمده است تلاش می‌شود هرجا ضعف و مشارکت کمتری دیده شده، جبران شود.

نوازنی افزود: تلاش می‌شود تا در چهار روز فرصت تبلیغات انتخاباتی، بتوانیم رقابت سالمی را رقم بزنیم تا کاندیدایی که برنامه منسجم برای کشور دارد و از مشکلات مردم درک بهتری دارد بر صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ستاد مشترک نیروهای انقلابی در استان مرکزی استفاده از ظرفیت چهره‌های شاخص ملی و استانی در اقناع افکار عمومی برای حمایت از سعید جلیلی است.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی گفت: شورای راهبردی در این ستاد، سیاست کلان در تشویق مردم به شرکت در انتخابات و رای به سعید جلیلی را پیگیری خواهد کرد.

نوازنی افزود: شورای ائتلاف و وحدت استان مرکزی نیز به ستاد مشترک نیروهای انقلابی در استان دعوت هستند که هرکدام با یک نماینده در تبلیغات انتخاباتی مشارکت دارند.

وی بیان کرد: در راستای هم افزایی برای جذب مشارکت، سیاست راهبردی تقویت و برنامه‌های عملیاتی به ستاد فرعی اعلام می‌شود.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و مردم باید بین سعید جلیلی و مسعود پزشکیان یکی را به پاستور بفرستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار