رئيس پليس فتا استان با تبيين برخي جرايم مرتبط با تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي، از آمادگي و برنامه‌ريزي ويژه پليس فتا براي رصد و پايش اخبار و مطالب منتشر شده در حوزه فضاي مجازي مرتبط با تبليغات انتخابات رياست جمهوري خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 22 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،سرهنگ‌ " فرهاد شاطري" در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه با حضور رئيس ستاد انتخابات استان و دادستان عمومي و انقلاب در تشريح اين خبر بيان داشت: برخي اقدامات سوء مرتبط با تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي توسط قانونگذار جرم‌‌ انگاري شده و پليس فتا با حساسيت ويژه‌اي در حال رصد و پايش فضاي مجازي و احصاء تخلفات و جرائم احتمالي در اين حوزه مي‌باشد.
اين مقام مسئول افزود: ضمن هشدار به قانون شکنان، از کليه فعالان رسانه‌اي در فضاي مجازي و همچنين عموم شهروندان درخواست مي‌کنيم ضمن رعايت اخلاق رسانه‌اي، فعاليت‎‌هاي انتخاباتي و تبليغاتي خود را در چارچوب قانون انجام داده و از هرگونه توهين يا هتک حيثيت و نشر اکاذيب و انتشار اخبار جعلي و انتشار نظر سنجي‌هاي ساختگي پرهيز کنند.
سرهنگ شاطري همچنين از فعالان رسانه‌اي خواست تا با فعاليت صحيح رسانه‌اي در فضاي‌ مجازي و اغناي فکري کاربران و شهروندان، شوق و اشتياق عمومي براي شرکت در انتخابات و تعيين سرنوشت کشور را تقويت کرده و آحاد مردم را براي بالا بردن سطح مشارکت در انتخابات ترغيب و تشويق کنند.
اين مقام انتظامي در پايان بيان داشت: پليس فتا در کنار مردم و براي امنيت و آرامش بيش از پيش فضاي عمومي در ايام انتخابات در خدمت جامعه بوده و از فعالان رسانه‌اي که با رفتار قانونمندانه و اخلاق مدارانه نسبت به آگاهي بخشي به جامعه بدور از تخريب ديگران اقدام مي‌کنند، قدرداني مي کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار