آیت اله دری نجف آبادی امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: آیت اله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز به دلیل گسترش فضای مجازی و استفاده از وسایل ارتباط جمعی، باید از انجام کار و رفتار غلط که به هیچ وجه قابل انکار نیست و باعث خدشه به فرهنگ آل اله می شود پرهیز کنیم خاطر نشان کرد: در سطح داخلی باید با پرهیز از تلاش برای دو قطبی کردن جامعه که باعث شکاف، دلسردی، و از بین رفتن اعتماد می شود مطیع امر رهبری و دلداده شهدا باشیم چرا که وحدت اساس عزت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 09 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه با قرائت حدیثی از امام حسن عسکری علیه السلام گفت: بنا به فرموده امام معصوم عبادت به فراوانی نماز و و روزه نیست و اگر روح عبادت که روحیه تفکر، اندیشه و معرفت است با نماز و عبادت همراه نباشد به قالب بی محتوایی خواهیم رسید.

آیت اله دری نجف آبادی ادامه داد: تفکر و اندیشه در سیر الی اله به تمامی کارها و اعمال انسان جهت می دهد و انسان را به سمت تعالی هدایت می کند.

امام جمعه اراک فرصتی که به سبب انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا، حمایت مردم و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری برای معرفی اسلام واقعی به جهانیان شکل گرفته است را بسیار حائز اهمیت خواند و بیان کرد: باید به گونه ای در معرفی مکتب تشیع عمل کنیم که قلب ها مجذوب و عاشق و دلباخته این مکتب غنی شوند.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز به دلیل گسترش فضای مجازی و استفاده از وسایل ارتباط جمعی، باید از انجام کار و رفتار غلط که به هیچ وجه قابل انکار نیست و باعث خدشه به فرهنگ آل اله می شود پرهیز کنیم خاطر نشان کرد: باید در تبیین دین اسلام، احکام و معارف آل اله از شیوه های خردمندانه و اصولی بهره بگیریم.

آیت اله دری نجف آبادی پرهیز از شیوه های خرافی و جلوگیری از حضور افراد شیاد و کلاهبردار برای تبیین اهداف دین را خواستار شد و ابراز کرد: دین را باید از منبع و سرچشمه دریافت کرد و اسلام به فقاهت در دین تاکید کرده است و می توان از مراجع عظام تقلید و علما به تعریف و شناخت دقیقی از دین دست پیدا کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در آستانه هفته وحدت، میلاد پیامبر مهربانی ها و امام صادق علیه السلام وحدت و یکپارچگی امت اسلام، شیعه و سنی در برابر دشمنان و توطئه و دسیسه های شرق و غرب لازم و ضروری دانست و گفت: در سطح داخلی باید با پرهیز از تلاش برای دو قطبی کردن جامعه که باعث شکاف، دلسردی، و از بین رفتن اعتماد می شود مطیع امر رهبری و دلداده شهدا باشیم چرا که وحدت اساس عزت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

آیت اله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه حقوق بشر نباید ابزاری در جهت کسب منافع بیشتر جهانخواران و سلطه گران باشد باشد بیان کرد: کشورهای حامی تروریست باید از حمایت خود از جنایتکاران و تجزیه طلبان در سوریه، عراق و کشورهای مسلمان دست بردارند تا ملت ها سرنوشت و آینده خود را تعیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توجه به مبحث پژوهش و فناوری را مهم دانست گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو بازوی توانمند نظام اسلامی باید پیشرفت علمی کشور را مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: خانواده ها و دستگاه های مرتبط باید زمینه های لازم را برای رشد و انجام کارهای تحقیقاتی جوانان و مردم فراهم کنند.

آیت اله دری نجف آبادی در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهیدان مفتح، دستغیب و تندگویان را گرامی داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار