تابناک: با حضور رییس مجلس شورای اسلامی؛ ساختمان شماره 2 دادگستری شهرستان ساوه افتتاح شد
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 30 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، طی آئینی ساختمان شماره 2 دادگستری ساوه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، استاندار مرکزی، شورای معاونین دادگستری استان مرکزی، فرماندار و نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، در این مراسم گفت: فضا و مکان در امر قضا تاثیر بسزایی دارد و  آنچه از روایات ما برداشت می شود این است که در اسلام نگاه ویژه ای به قاضی و جایگاه او شده است به گونه ای که کسی که قضاوت می کند حتی اگر شده باید به اندازه یک پوستین جایگاه قاضی بالاتر از ارباب رجوع باشد، ساختمان و مراعات ظاهری مکان قضا، تکریم مراجعین نیز می باشد. باید این جایگاه در جایی باشد که در شان قضاوت اسلامی باشد.

عبدالهی افزود: ساختمان شماره 2 دادگستری شهرستان ساوه در زمینی به مساحت 13000 متر مربع احداث شده و 4000 متر زیربنای این ساختمان است . حدود 2.5 میلیارد تومان برآورد هزینه اولیه آن بوده است .

خطیب آرا، معاون مالی – پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان مرکزی در این مراسم گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم و به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم شریف ساوه ساختمان شماره 2 دادگستری شهرستان ساوه افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

وی گفت: بنای این ساختمان در حدود چهارهزار مترمربع و در زمینی به مساحت سیزده هزار مترمربع احداث گردیده است، که مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و تأسیسات مکانیکی از نوع دستگاه چیلر تراکمی، فن کوئل سقفی و سیستم هواسازی ، دوربین های مداربسته و خطوط تلفن از بستر Voip می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار