رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ساوه
تابناک :رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ساوه از پیگیری مجدانه سازمان نظام پرستاری و دانشگاه علوم پزشکی ساوه نسبت به موضوع ضرب و شتم یک پرستار در بیمارستان شهید مدرس ساوه خبر داد
کد خبر: ۹۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 15 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی احمد اسدی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ساوه در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری با اشاره به درگیری بین همراه بیمار با آقای پرستاری در بیمارستان شهید مدرس ساوه گفت: این موضوع در 20 شهریور (روز جمعه) اتفاق افتاده است که بلافاصله پس از حادثه، در پی تماس مسئولان سازمان نظام پرستاری، بنده پیگیر مسئله شدم و تا این لحظه نیز نظام پرستاری به همراه دانشگاه مجدانه پیگیر روشن شدن قضیه تا حصول نتیجه است.

وی افزود: بلافاصله پس از واگذاری مسئولیت رسیدگی و پیگیری موضوع به بنده، با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ساوه تماس گرفته شد و مقرر شد طی جلسه ای ویژه این موضوع بررسی شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ادامه داد: جلسه مذکور روز گذشته (22 شهریور) در دانشگاه علوم پزشکی ساوه با حضور اینجانب به عنوان نماینده نظام پرستاری و رئیس و برخی از معاونان و مسئولان دانشگاه برگزار شد و طی آن مقرر شد نماینده حقوقی دانشگاه مراحل قانونی این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کند.

وی یادآور شد: هم اکنون پرونده این درگیری در شعبه 3 دادسرای ساوه تحت بررسی است و مشاور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ساوه و هیئت مدیره نظام پرستاری ساوه به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در اختیار پرستار مذکور است و با جدیت پیگیر موضوع است.

اسدی در خصوص علت این درگیری گفت: البته دلایل مختلفی برای این درگیری مطرح شده است اما تا زمانی که موضوع به لحاظ حقوقی و قانونی روشن نشود نمی توان ابراز نظر کرد و به نظر می رسد این بحث در رسانه ها نیز بنا بر مقاصدی که توسط برخی جریانات هدایت می شود تا حدی بزرگنمایی شده است.

وی افزود: به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شورای عالی نظام پرستاری برخی سعی در بزرگنمایی قضایا و متاسفانه بی تفاوت جلوه دادن مسئولان کنونی سازمان نظام پرستاری نسبت به این گونه مسائل دارند، در حالیکه اصلا این طور نیست و نظام پرستاری از همان دقایق اولیه تا همین لحظه پیگیر موضوع است و تا روشن شدن نتیجه نیز موضوع را پیگیری می کند و به اطلاع عموم می رساند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ساوه خاطر نشان کرد: حال عمومی پرستار مذکور نیز در حال حاضر خوب است و پس از یک روز بستری مرخص شده است و وکیل پایه یک دادگستری نیز به عنوان مشاور حقوقی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ساوه و هیئت مدیره نظام پرستاری ساوه در تمامی مراحل پیگیری مسئله و طی مراحل قانونی در اختیار پرستار مذکور است تا مسئله به بهترین شکل ممکن پیگیری شده و به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
ببینی چه شکلی برخورد کردن که همراه بیچاره رو اینقدر عصبانی کردن آخه یکی نیست به این پرستارها بگه بابا فکر کنین از بستگان خودتون هستن بازم این شکلی برخورد می کنید ؟ فکرمیکنین کی هستین ؟ اگه وظایفتون رو درست انجام بدید هیچ موقع همچین چیزهایی پیش نمیاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار