رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: این شهرستان به ۵ ناحیه شهری و یک ناحیه مشترک روستایی تقسیم و همگی این مناطق تحت پوشش طرح سردار سلیمانی درآمده اند.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 17 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر کوروش دالوندی افزود: در شهرستان تفرش همگام باسراسر کشور و استان مرکزی طرح بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی آغازشد و با همکاری و همیاری گسترده نیروهای داوطلب و حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروهای مقاومت بسیج و رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ۵ شب متوالی در مساجد، ۵ ناحیه معرفی و سرگروه ها مشخص شدند.
وی اظهار داشت: نیروهای داوطلب بسیج برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش، آموزش های لازم را دریافت کرده و فعالیت خود را شروع کردند.
وی تاکید کرد: ماموریت ذاتی این طرح پیگیری و رصد افراد پرخطر و در تماس با افراد کرونایی می باشد، به همین دلیل یک طرح کارساز و بسیار مهم قلمداد می شود.
دکتر دالوندی با اشاره به شرایط کنونی شهرستان تفرش(زرد) یادآور شد: با کمک و همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری مسئولین و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان این شرایط مهیا شده که بسیار شکننده است و در صورت اندکی غفلت مجدد یک بحران دیگر رقم می‌خورد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: امیدمی رود با اجرای هرچه موفق تر این طرح و همکاری همه جانبه مردم و مسئولین شاهد ریشه‌کنی این بیماری در شهرستان تفرش باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار