نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج سرمایه بزرگ مردمی است که در مقابله با کرونا میدان وسیعی از خدمت‌گذاری را در کنار سایر نیروها و نهادها فراهم کرده است
کد خبر: ۸۴۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 07 May 2020

بسیج میدان وسیع خدمت را در مقابله با کرونا فراهم کرده است

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز پنجشنبه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی (۱۷ اردیبهشت) در دیدار با جمعی از نخبگان جهادی استان مرکزی، افزود: شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های اجتماعی و ارتباطی را ایجاد کرد، اما در مقابل مردم با تقویت هدمدلی میدان‌های بزرگ برای خدمت‌گذاری فراهم آوردند و اقداماتی که برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا انجام شده، ستودنی است.

وی بیان کرد: همبستگی، تعاون اجتماعی و مواسات اجتماعی سرمایه‌ای بزرگ است که انقلاب، نظام و کشور را بیمه می‌کند و  باید قدردان سرمایه‌های کم نظیر جامعه بود.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: هرچه برای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف کادرسازی شود کم است و باید همه نیرو‌های نظامی،  انتظامی، دانشگاهی و غیردانشگاهی، بسیجی و غیربسیجی  در میدان عمل باشند.

وی گفت: جهش تولید مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب است و استان مرکزی در این امر  وظیفه خطیری برعهده دارد و باید همه توان را برای لبیک به رهبر معظم انقلاب به کار گرفت.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد:جهش تولید حلال بخش مهمی از مشکلات اشتغال است  و نیرو‌های جهادی در این راستا مسوولیت و وظیفه سنگینی برعهده دارند.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: ماه رمضان  بهترین فرصت بندگی و عبادت است و همه باید قدر لحظه به لحظه آن را بدانند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار