مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان شازند که با حضور فرماندار و اعضای کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: امسال ۲۶ میلیارد تومان منابع اشتغال برای شهرستان شازند اختصاص داده شده است
کد خبر: ۷۹۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 30 October 2019

 قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان مهم‌ترین رسالت کمیته امداد و از اولویت‌های این نهاد مردمی است، گفت: تسهیلات قرض الحسنه از منابع امدادی و بانکی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۶ میلیارد تومان منابع اشتغال برای شهرستان شازند اختصاص داده شده است، گفت: پیش بینی می‌شود با این اعتبار، ۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال در شهرستان شازند ایجاد شود.
وی با بیان اینکه هر دو هفته یکبار عملکرددستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در جذب منابع رصد خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد این تعداد فرصت شغلی گام مؤثری در این شهرستان در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال برای خانوار‌های نیازمند برداشته شود.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت: سهم استان مرکزی ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در سال ۹۸ است که امیدواریم با همکاری بانک‌ها در پرداخت به موقع تسهیلات میزان اشتغال در استان مرکزی بیش از سهم تعیین شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار