آقازاده استاندار مرکزی در آیین دیدار با خانواده شهید «ابراهیم گنجی دستجردی» در آشتیان، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرمان های شهدا و گسترش وحدت و همدلی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۷۷۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 28 August 2019

به گزارش تابناک مرکزی : آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و از خود گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است. 

وی بیان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن قشرهای مختلف ملت ایران به خصوص مسئولان و دولتمردان دارند و تکریم و تجلیل از مقام شامخ آنان وظیفه ای همگانی است. 

استاندار مرکزی بیان کرد: حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و جانفشانی های شهدای گرانسنگ انقلاب و جنگ تحمیلی تنها با حمایت همه جانبه از ولایت فقیه و همدلی مردم و مسئولان محقق می شود و این مهم باید همواره در جامعه جاری باشد. 

آقازاده گفت: خانواده های معظم شهدا با فداکاری مثال زدنی جوانان خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا امروز ایران اسلامی قدرت اول منطقه باشد، بنابراین تکریم این عزیزان باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز خدمتگذاری بی منت و صادقانه به امت اسلامی هستند و سیره این شهدای گرانسنگ باید الگوی رفتاری مسئولان باشد.

شهید ابراهیم گنجی دستجردی در سال ۱۳۴۶ در آشتیان متولد و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱۰‌به شهادت رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار