معاون عمرانی استاندار مرکزی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: اعتبارات استانی سال جاری استان مرکزی، ۱۶۰ میلیارد تومان تعیین شده که تاکنون ۴۷ درصد آن تخصیص یافته است
کد خبر: ۷۷۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ 24 August 2019

اعتبار استانی سال جاری مرکزی ۱۶۰ میلیارد تومان  است

 مهدی زندیه وکیلی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران که با حضور استاندار در آستانه هفته دولت در اراک برگزار شد، اظهار داشت: در ایام هفته دولت ۸۱۱ پروژه در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود که از این رقم ۷۵۱ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۶۰ پروژه و کلنگ زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: از ۶۸۱ پروژه حوزه عمرانی با سرمایه گذاری ۹۳۱ میلیارد تومان، ۶۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و ۶۰ پروژه دیگر نیز به ارزش معادل ۴۸ میلیارد تومان در حوزه عمرانی کلنگ زنی می‌شود.

زندیه وکیلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۷۵۱ پروژه که بهره‌برداری می‌شود، اراک ۱۱۸ پروژه، شازند با ۱۱۱ پروژه و ساوه با ۹۲ پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌های افتتاحی را به خود اختصاص دادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی بیان داشت: همچنین در آشتیان ۴۲ پروژه، تفرش ۳۰ پروژه، خمین ۸۰ پروژه، خنداب ۶۸ پروژه، دلیجان ۴۰ پروژه، زرندیه ۴۸ پروژه، فراهان ۲۹ پروژه، کمیجان ۳۹ پروژه، محلات ۴۴ پروژه و در سطح استان ۱۰ پروژه ویژه در ایام هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی، اقتصادی برای هفت هزار و ۳۴۴ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

زندیه وکیلی بیان داشت: از تعداد ۸۱۱ طرح افتتاحی و کلنگ زنی، ۶۸۱ پروژه در حوزه عمرانی و ۱۳۰ طرح مربوط به حوزه اقتصادی است. همچنین اعتبارات ۱۳۶ طرح از محل اعتبارات ملی و ۶۷۵ طرح نیز از محل منابع استانی و سایر تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار