یکم اسفند؛
استعفای وزارت کشوری ها در روزهای اخیر را می توان به نوعی ثبت نام زودهنگام آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دانست!
کد خبر: ۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۹ 23 February 2015

وزارت کشوری ها تا یکم اسفند فرصت داشتند تا تصمیم نهایی خود برای حضور در انتخابات مجلس را گرفته و استعفا دهند.

آنهایی که استعفا داده اند را می توان کاندیدای انتخابات آتی مجلس دانست و کسانی که تا این تاریخ استعفا ندادند را باید از لیست کاندیداهای احتمالی کنار گذاشت!

در این راستا برآن شدیم تا اخباری از استعفا و عدم استعفای این افراد، بدست آورده و گمانه زنی ها در خصوص این کاندیداهای احتمالی، به قطعیت برسد.

- علیرضا هدایتی؛ فرماندار سابق زرندیه، اظهار داشت: پس از پایان دوره فرمانداری زرندیه؛ به امر پژوهش مشغول بوده و این دستور وزیر کشور، مشمول نیروهای پژوهشی وزارت کشور نمی شود. وی افزود: در انتخابات آتی مجلس حضور خواهد داشت و نیاز به استعفا ندارد.

- اخبار غیررسمی از احتمال حضور علی اکبر کریمی؛ بخشدار مرکزی بهارستان از توابع استان تهران؛ در انتخابات آتی مجلس از حوزه ساوه و زرندیه؛ حکایت دارد.

بخشداران برای حضور در انتخابات تا یکم اسفند فرصت داشتند تا استعفا دهند. استعفای کریمی، بخشدار سابق مرکزی زرندیه تا این لحظه در هاله ای از ابهام بوده و برخی منابع غیررسمی از عدم استعفای وی تا پایان روز یک اسفند خبر می دهند.

مشخص نیست این خبر تا چه اندازه صحت دارد؟ ولی درصورت واقعیت؛ باید کریمی را از لیست نامزدهای انتخابات مجلس کنار گذاشت؛ کریمی یکی از چهره سیاسی شناخته شده در ساوه و زرندیه به شمار می رود و سابقه بخشداری بخش مرکزی ساوه، بخش نوبران، بخش مرکزی زرندیه و... را در کارنامه خود دارد؛ و بعید بنظر می رسد؛ به سادگی از عرصه رقابت سیاسی کناره گیری کند.

از خمین؛ شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیرکشور؛ در انتخابات آتی مجلس، به گوش می رسد!

مقیمی؛ سابقه استانداری مرکزی و نمایندگی مردم خمین در مجلس هشتم را در کارنامه خود دارد و از چهره های شناخته شده اصلاح طلبان در استان و کشور می باشد.

بنظر می رسد تغییر مجدد معاونت سیاسی؛ در شرایطی که به گفته وزیرکشور انتخابات رسما دراین وزارتخانه کلید خورده، بسیار دور از ذهن است. همچنین عدم استعفای مقیمی تا پایان مهلت مقرر؛ احتمال حضور وی در انتخابات آتی را کم رنگ میکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار