یکم اسفند پایان ضرب العجل وزیرکشور؛
براساس بخشنامه وزیرکشور؛ یکم اسفند آخرین مهلت استعفا مدیران سیاسی مجموعه وزارت کشور (استانداران و معاونانشان، فرمانداران، بخشداران و...) برای حضور در انتخابات مجلس است.
کد خبر: ۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۴ 21 February 2015

رحمانی فضلی با اعلام این خبر در همایش سراسری معاونان سیاسی امنیتی استانداری ها در دیماه سالجاری؛ انتخابات آتی مجلس را وارد فاز تازه ای کرد؛ مدیران سیاسی مجموعه وزارت کشور که قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس را دارند، باید تصمیم قطعی خود را گرفته و زودتر از رقبا استعفا دهند.

به گزارش تابناک مرکزی؛ منابع آگاه از استعفای تعدادی از وزارت کشوری ها(مدیران سیاسی مجموعه وزارت کشور) در روزهای پایانی هفته گذشته خبر می دهند.

در این میان شایعات و اخبار غیررسمی درخصوص استعفا و یا عدم استعفا برخی کاندیداهای احتمالی حوزه های انتخابیه استان مرکزی، به گوش می رسد. با تایید این اخبار می توان کسانی که استعفا داده اند را کاندیدای مجلس دهم دانست و آن هایی که استعفا نداده اند را از لیست کاندیداهای احتمالی پاک کرد! البته کسانیکه شامل این بخشنامه می شوند؛

قائم‌مقام وزیر کشور این دستور وزیر را یک موضوع داخلی دانست که مربوط به مدیران سیاسی وزارت کشور است و کاری به دستگاه‌های دیگر ندارد. به گفته وی این دستور شامل شهرداران نمی‌شود و آنها تابع قانون مربوط به خود هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار