امام جمعه ساوه؛
تابناک مرکزی: حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رئیس جمهور باید حرف درمانی را متوقف کند گفت: چیزی به پایان دولت نمانده است صادقانه گزارش دهید آیا به وعده هایتان عمل کردید
کد خبر: ۳۸۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 03 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: رئیس جمهور باید حرف درمانی را متوقف کند، چیزی به پایان دولت نمانده است، شما توصیه به شادی می کنید که خوب است ولی مردم با مشکلات اقتصادی و شکم گرسنه چطور شاد باشند.

حسینی افزود: شما می گویید دروغ نگویید توصیه خوبی است ولی صادقانه گزارش دهید به وعده هایتان عمل کردید، شما گفته بودید کاری می کنید «هم چرخ هسته ای بچرخد، هم چرخ اقتصاد» و گفته بودید چنان رفاهی ایجاد می کنید، مردم نیازی به یارانه نداشته باشند، آیا عمل کردید؟

حسینی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور بیان کرد: شما گفتید به وعده ها عمل کردم و شرمنده نیستم، اگر از زندگی مردم خبر داشته باشید، این حرف را نمی زنید، در صورتی که رهبرمعظم انقلاب از بیکاری و مشکلات مردم ابراز شرمندگی کرد، در صورتی که قوه مجریه و مقننه باید شرمنده باشند که بودجه کشور دست آنهاست.

وی ادامه داد: اگر از کاخ های میلیاردی فاصله بگیرید و به میان مردم عادی بیایید متوجه وضع مردم می شوید.

وی خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: رییس جمهور باید بدانند که اساس این کشور ولایت فقیه است و همه مسئولان بر طبق دین و قانون اساسی باید از ولی فقیه پیروی کنند، اگر به روش و بهانه های مختلف از فرمان رهبری معظم انقلاب تخطی کنند، مردم تحمل نمی کنند.

حسینی افزود: استفاده از ادبیات « عینکی، منقلی، مزدور و برو به جهنم» از سوی یک رییس جمهور با لباس روحانیت دور از شان است.

وی با اشاره به برجام گفت: انقلاب اسلامی از همان ابتدا موافق تعامل با دنیا بود ولی سازشکاری با دشمن کینه توز را نمی پذیریم.

امام جمعه ساوه ادامه داد: شما در برجام به شروط رهبری عمل نکردید و به تعهدات ایران قبل از تعهدات آنها عمل کردید و نتیجه را دیدید، اگر کسی به دشمن لبخند زده و اعتماد کند ساده لوح و احمق است یا وابسته.

امام جمعه ساوه با انتقاد از دستگاه قضایی اظهار کرد: آقای هاشمی فوت کردند ولی اگر کسی پدرش فوت کند، شما پسر را این همه مدت آزاد می کنید،نباید دستگاه قضایی رودربایستی داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبری بر عدم تبعیض در قضاوت ادامه داد: اگر قرار است تبعیض و ملاحظه ای باشد باید فقرا و محرومین مورد لطف و رودربایستی قرار بگیرند.

خطیب نمازجمعه ساوه با تشکر از دادگستری ساوه بخاطر برخورد با فساد در شهرستان گفت: یک انتقاد دارم، چرا یک پزشک خانم برای کالبد شکافی در پزشکی قانونی نداریم، مردم ساوه بکارگیری یک پزشک خانم در پزشکی قانونی را می خواهند.

حسینی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) یادآوری کرد: این بانوی بزرگ اسلام به ما یاد داد اگر سیلی بخوریم و فرزند دلبند را هم بدهیم از حمایت رهبری امت دست برنمی داریم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار