مسئول سازمان بسیج کارگری کشور
تابناک مرکزی: مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با تاکید بر اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس با عشق «ما می‌توانیم» را تحقق بخشید، افزود: بسیج در طول دفاع مقدس شکل گرفت و این عزیزان «ما میتوانیم» را از اول به ما یاد دادند.
کد خبر: ۳۴۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 14 December 2016

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و دبیر کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور عصر امروز در کنگره شهدای کارگری استان مرکزی با یادآوری دوران دفاع مقدس و تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمن بر ملت ایران گفت: جنگ تحمیلی زمانی بر ما تحمیل شد که هیچ امکانات نداشتیم چراکه انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس با عشق «ما می‌توانیم» را تحقق بخشید، افزود: بسیج در طول دفاع مقدس شکل گرفت و این عزیزان «ما میتوانیم» را از اول به ما یاد دادند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تصریح کرد: شهدا زنده‌اند و روح‌شان در این مجلس حاضر و ناظر است. ماهم تأسی به این شهدا به استکبار می‌گوییم همانگونه که قریب 4 دهه از انقلاب گذاشته در مقابل با زیاده خواهی‌های استکبار و حمایت از ولایت کم نگذاشته‌ایم امروز هم تا زنده‌ایم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار می‌ایستیم و خواهیم ایستاد و تا دست نشانده‌های آن را از پای در نیاوریم از پای نخواهیم نشست.

سرهنگ پاسدار کریمی با اشاره به روند برگزاری کنگره‌های شهدای اقشار مختلف بسیج گفت: کنگره‌های شهدا برای همه اقشار به گونه ای طراحی شده که فرآیند برگزاری هر کنگره یک زمان ده ساله باشد.

وی افزود: آن چیزی که در نظر گرفته شده یک فرصت ده ساله است این کنگره اولین کنگره است که به نام شهدای کارگری نیز مزین شده است. مسئول کنگره سازمان بسیج و دبیر اجرایی فرماندهان سپاه در هر استان و دبیری آن بعهده مسئول قشر مربوطه است.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تصریح کرد: برنامه کنگره از سال94 کلید خورد و برای رسیدن به هدف دو چیز را برای خود در نظر گرفتیم، یکی تولید محتوا و دیگری برانگیختگی جامعه کارگری صنعت و تولید که در بخش برانگیختگی جامعه کارگری 14یادواره را در 14 استان برنامه ریزی کردیم و استان مرکزی نیز از جمله آن‌هاست.

وی ادامه داد: 55 درصد استان‌ها کنگره استانی را برگزار کردند، در بحث تولید محتوا نیز از زبان هنر استفاده کردیم همچنین از سروده‌های شاعران در خصوص جامعه کارگری و اثرگذاری در دوران دفاع بهره گرفتیم که در یک منظومه منتشر خواهد شد.

سرهنگ پاسدار کریمی ادامه داد:  35 تا 40 عنوان کتاب در خصوص زندگی شهدای قشر کارگری منتشر و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور در پایان خاطرنشان کرد: 40 مستند 20 دقیقه‌ای از شهدای این قشر تهیه شده که 65 درصد آن برای پخش از رسانه ملی و شبکه‌های استانی آماده است همچنین دایره المعارفی از زندگی شهدای این قشر تالیف و آماده انتشار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار