دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت ها گفت؛
تابناک: حجت الاسلام یونسی با اشاره به موضوع بیکاری در استان مرکزی و شهرستان شازند تصریح کرد: اشتغال مهمترین وظیفه دولت است و تقریبا همه خانواده ها با این موضوع آشنا هستند، خطری است که اگر دیر به آن توجه شود، تبدیل به یک مسئله بحرانی و امنیتی خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، همزمان با سفر هیات دولت یازدهم به استان مرکزی حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت ها با حضور در شورای اداری شهرستان شازند با بیان اینکه استان مرکزی مبدا فیض معنوی و مادی ایران است افزود: برخی از مشکلات موجود اجتناب پذیر است که می توان آنها را رفع کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت ها اظهار کرد: مهمترین ویژگی این دولت دور اندیشی است برای اینکه بسیاری از مشکلات به خاطر بی تدبیری های گذشته است.

حجت الاسلام یونسی با اشاره به موضوع بیکاری در استان مرکزی و شهرستان شازند تصریح کرد: اشتغال مهمترین وظیفه دولت است و تقریبا همه خانواده ها با این موضوع آشنا هستند، خطری است که اگر دیر به آن توجه شود، تبدیل به یک مسئله بحرانی و امنیتی خواهد شد.

یونسی با اشاره به اینکه هیچ چیزی فقر و بیکاری ما را توجیه نمی کندو این موضوع شایسته جمهوری اسلامی نیست گفت: کافی است فقط گردشگری و ترانزیتی ما عملیاتی شود و کافی است استعداد های ملت ما درست به کار گرفته شده و مدیریت درست داشته باشند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت ها با اشاره به اینکه کارآفرینی مقدس است بیان کرد: در جامعه نباید بین مردم، پولدار بودن عیب باشد و با چشم منفی نگاهش کنیم به همین خاطر همه سعی می کنند مال و ثروت خود را مخفی کنند برای اینکه  از تفکرات منفی برخی افراد احساس نا امنی می کنند.

وی در پایان به کارخانه قند شازند نیز اشاره و تصریح کرد: شازند را همه به نام قندش می شناسند اما متاسفانه چند سالی است که این کارخانه تعطیل شده است که با پیگیری مسئولان استان و شهرستان باید تدبیر و حل شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار