استاندار مرکزی در مراسم روز خبرنگار خبرداد؛
تابناک: استاندار مرکزی با توجه به مورد غفلت قرار گرفتن اخلاق در جامعه خواستار تشکیل مجموعه فرهنگی مدافعان حریم انقلابی در راستای ترویج اخلاق شد.
کد خبر: ۲۷۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 08 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به مهم ترین موضوعی که در جامعه کمرنگ شده است اظهار داشت:  اگر به خوبی همه چیز را در نظر بگیریم، موضوعی که در جامعه ی ما مورد غفلت واقع شده موضوع اخلاق است به همین منظور از اهل فکر در جامعه دعوت می کنم سازمان های مردم نهاد فرهنگی تشکیل دهند و آن را "مدافعان حریم اخلاق" نام نهند.

وی افزود: خوشحال می‌شویم در راه‌اندازی این مجموعه افراد به دور از غوغاهای سیاسی در کنار هم فعالیت داشته باشند و همدیگر را به رعایت اخلاق دعوت کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران در جامعه گفت: اهل قلم، مطبوعات  و جراید رکن اساسی دموکراسی و مردم سالاری هستند و بیش از هر ساحت دیگری به رعایت اخلاق در انجام فعالیت‌های خود نیاز دارند، البته همه خبرنگاران ما و اصحاب این عرصه  اهل اخلاق هستند ولی می‌شود شرایط را از این حالتی که اکنون هست بهتر کرد.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام دریای بی کران فضلیت‌های اخلاقی است و به همین دلیل عرض می‌کنم هر موضوعی که پیوست اخلاقی نداشته باشد محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار