در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی مطرح شد؛
تابناک: استاندار مرکزی با اشاره به روند در اختیار قرارگرفتن تسهیلات از طرف بانک‌ها به واحدها و صنایع در استان از سیستم بانکی گلایه کرد و خواستار اصلاح هرچه سریعتر این مهم شد.
کد خبر: ۲۶۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 27 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی پیش ازظهر امروز در شانزدهمین ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار شد با اشاره به روند برگزاری این ستاد اظهار داشت: هیچکس از اقدامات این ستاد در استان تا کنون راضی نبوده است و در همین راستا کارگروه ستاد تسهیل باید تشکیل شود.

وی افزود: دبیران این کارگروه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی هستند که باید جلساتی را در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی با مدیران بانک‌ها و مدیران صنایع و نهادهای مربوطه برگزار کنند تا بتوان بهره بهتری را از این جلسات برد.

استاندار مرکزی با اشاره به روش فعالیت بانک‌ها در کشور و به تبع آن در استان گفت: بانک‌ها باید خودشان را برای شرایط فعال تری آماده کنند و از این روند کسالت آور و طولانی پرهیز کنند، من از سیستم بانکی در نهاد ریاست جمهوری هم گلایه کردم این روند اشتباه است.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی کشور بیکاری است و باید در کاهش و رفع بیکاری هم بانک‌ها و هم مدیران استانی تلاش کنند تا بتوانیم به روح اقتصاد مقاومتی در استان دست یابیم.

وی با اشاره به پیگیری پرونده‌های ارجاع شده از طرف صنایع به بانک‌ها گفت: یک هفته به بانک‌ها فرصت می‌دهم تا ببینیم فرجام پرونده‌هایی که به شعبات آنها ارسال شده است چه می‌شود و در صورت کم کاری با آنها برخورد می‌کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: کلید سوال کردن از بانک‌ها در جلسات اقتصاد مقاومتی رقم خورده است پس بانک‌ها بدون هیچ بهانه‌ای باید پاسخگوی اعضا و مصوبات ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی باشند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار