پیش بینی استاندار مرکزی
تابناک: استاندار مرکزی در جمع اصحاب رسانه با ورود زودهنگام به بحث انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم پیش بینی کرد دکتر روحانی با بیش از 25 میلیون رای پیروز انتخابات سال 96 خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 19 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی در نشست صمیمی با اهالی رسانه استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: گفتمان اعتدال در حوزه های داخلی و خارجی قابل دفاع است.

زمانی قمی استاندار مرکزی با اشاره به  خروجی سیاست های دولت و گفتمان اعتدال در حوزه سیاست داخلی و خارجی ، گفت: گفتمان اعتدال دارای محورهای مهمی از جمله تنش زدایی به جای تنش زایی در سیاست داخلی و تعامل به جای تقابل و دفاع از استقلال و عزت کشور و انقلاب با استفاده از گفتمان منطقی در سیاست خارجی  است.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه در سایه این گفتمان از عزت و استقلال خود مودبانه دفاع کردیم، گفت: برای دفاع از مصالح کشور نیازی به عصبانیت و تندی نیست و می توان با استفاده از واژه های فاخر با دنیا تعامل برقرار کرده و جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی برتر به جهان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در این دنیا قدرت های تفوق طلب و خودخواه و امثال عربستان و کشورهایی که خواهان نبودن جمهوری اسلامی هستند، وجود دارند، گفت: باید در این شرایط مسیر و گفتمانی را انتخاب می کردیم که عزت کشور را حفظ کرده و کار را پیش ببرد .

زمانی قمی افزود: در مسیر این گفتمان از فناوری هسته ای و تکنولوژی ضروری این صنعت دفاع کردیم و حقوق مان به رسمیت شناخته شد. گفتمان این دولت دارای خروجی روشن است، اینکه پس از چند سال، امسال اولین بهار عاری از تحریم و تهدید را آغاز می کنیم، خروجی کار این دولت است.

وی با تاکید بر نقش مهم مقام معظم رهبری و هماهنگی تمامی ارکان کشور در دستیابی به این موفقیت افزود: این دولت توانمند توانست این گفتمان را در سطح دنیا نمایندگی کند.

زمانی قمی  گفت: آزمون ما در انتخابات هفتم اسفند برگزار شد که  نتایج آن در کشور و استان قابل دفاع است. ادامه مسیر سال 92 توسط مردم و اعتماد آنها به سیاست های دولت اعتدال ترجمه چند کلمه ای نتایج انتخابات هفت اسفند است.

وی با بیان اینکه اگر امیدی که اعتقاد داریم نسبت به دولت در جامعه وجود دارد، وجود نداشت چنین نتیجه ای هم حاصل نمی شد، هرچند کسانی که دولت را نمی پسندند تمام تلاش خود را برای حاصل نشدن این نتیجه بکار بستند، اما معدل فضای کشور مشخص است. در سیاست داخلی مردم علیرغم تنگناهای اقتصادی با دولت همراه هستند و می دانند که باید با تدبیر مشکلات را به تدریج برطرف کنیم.

زمانی قمی دلیل عصبانیت اسرائیل را تعامل منطقی ایران با دنیا دانست و گفت: اسراییل از این شرایط و دفاع ایران از عزت انقلاب آزار می بیند.

وی تاکید کرد: انقلاب از چنین منطقی سود می برد و مخالفان ایران آزار می بینند. دولت چیزی جدای از تمامیت انقلاب، هدایت رهبری و اصول مسلم انقلاب نیست و حرکت او در همین چارچوب است.

وی با بیان اینکه انتخابات هفت اسفند یک انتخابات بسیار منطقی، آرام و سالم بود افزود: البته شکی نیست که مردم ما گام به گام بالغ تر می شوند و تمرین کار مدنی می کنند.

وی افزود: انتخابات اوج خروجی کار دولت در سیاست داخلی است و تمامی سلایق در آن دیده می شود. ما علاقمند بودیم که مجلسی با همین منطق و شکل مستقر شود. مجلسی که کاملا یکدست باشد در انتها بر منافع یک گروه تاکید می کند اما اگر تمامی سلایق در کنار هم بنشینند بهتر می توانند از تمامیت کشور دفاع کنند.

زمانی قمی با تاکید براینکه به دنبال استقرار مجلس دولتی نیستیم و آنرا توهین به مردم و کشور می دانیم افزود: مجلس باید معدل شخصیت مردم باشد.

زمانی قمی افزود: امید است که سال آینده شروعی بر بهتر شدن وضع اقتصاد باشد. البته برای تحقق این مهم هیچ راهی جز اتحاد نداریم، هرچند مسائل اقتصاد کشور به قدری بزرگ و برخی به حدی پیچیده است که اگر اتحاد داشته باشیم و به سمت اقتصاد مقاومتی هم برویم در نهایت وقت کم می آوریم و ممکن است به تمامی اهداف تعریف شده دست پیدا نکنیم، چه رسد به اینکه متحد نباشیم.

وی پیش بینی کرد که سال 96 نیز دکتر روحانی با بیش از 25 میلیون رای به عنوان رئیس دولت دوازدهم انتخاب شود.

گفتنی است در این جلسه از اهالی رسانه تقدیر شد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سخنانی را بیان نمود و نمایندگان رسانه های جمعی و اهالی مطبوعات دیدگاه ها و مسائل صنفی خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
سلام بنظر بنده این گونه سخن گفتن صحیح نیست.ورود یک مقام دولتی واظهارنظر قاطعانه ایشان برای تست ونحوه واکنش مردم ورسانه ها وبه دستور هم حزبی های اقای استاندار انجام گرفته.
یعقوب حسن زاده از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
شنیدم اقای استاندار قراره تعویض بشه احتمالا برای خوش آمد گویی به رییس محترم جمهور وحفظ مقام خودش این سخن راگفته.کلا کار خوبی نیست.
مصطفی از تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
سلام قطعا دستور حزبی وبرای سنجش عکس العمل دیگرگروهاست.منم نمیپسندم این کار را خیلی زود دست بکار شدند.
علی جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
سلام تابناک عزیز.متشکرم.از استاندارمحترم اینکار خیلی بعیده.اخه براساس چه سند ومدرکی این سخن را ایشان گفته.مگه رقبا را میشناسه.
رمضانی از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
سلام اخه ایشان مگه علم غیب داره.اقای استاندار اجازه میدادی انتخابات میان دوره ای به پایان برسه .شما که مسول امنیت استان هستی اخه؟
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
سلام اقای محترم ما دولت را قبول داریم ولی اینکارشما اگردستوری نباشه واقعا ضربه به دولت است.اقای استاندار لطفا مواظب باشید.خیلی خیلی زودبود.ضمنا کارجنابعالی هم نبود.
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
کاشکی اقای استاندار یادش نمیرفت و نوروز را تبریک میگفت .خیلی دقت کردم ولی متوجه تبریک ایشان نشدم.چقدر زود هنگام بود.واقعا هدفشون چیه .نکنه مثل میرحسین میخوان عمل کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
خدا به داد جوانان ومردم استان برسه.بااین پیشگوییهای اقایان.چطور این حرف رو زده .هدفش از این اقدام بسیار زود هنگام چیه؟ مردم ایران را مسولین هم هنوز نشناختند.
مهرریزی از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
سلام واقعا ایشان این حرف رو زده؟ لطفا بفرمایید،غیراز تابناک در کجا باید منبع اصلی این خبر را مشاهده کرد.متعجبم.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز متن سخنرانی را در سایت استانداری مرکزی میتونید مشاهده کنید ما نیز به نقل خبر رو منعکس کرده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
سلام .تواستان ما که احتمالا محل تست وآزمایش همه گونه امورات اعم از سیاسی وغیرسیاسی هست.شاید میخوان محک بزنن مردم واحزاب رو.چون واقعا برای طرح انتخابات ریاست جمهوری آینده خیلی زوده خیلی.
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
سلام تشکراز دقت نظرتابناک عزیز.باهماهنگی انجام شده
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
آقای استاندار پاشو صبح شده احمدی نژاد رییس جمهور شده شما هم باید تشریف ببری مراسم سماق مکون.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
شتر در خواب بيند پنبه دانه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
به نظر بنده مقام وابسته به دولت حق اظهار نظر ندارد . چون نظرش برخلاف عدالت خواهد بود روحانی قرار بود صد روزه اقتصاد کشور را درست کند . سه سال گذشت فقط تنها کاری که کرد خون شهیدان هسته ای را پایمال کرد . و طرف غربی هم.به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرد . اقای استاندار اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید . سال ۹۶ هم هیچ اتفاقی نمی افتد فقط مردم کمی بدبخت تر میشوند . به امید روزی که همه مسولان به فکر بهبود وضعیت معیشت مردم باشند . و دنبال بازی های سیاسی نروند و از خدا بخاطر این همه اظهار نظر دروغین بترسند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار