رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی؛
تابناک: بیشترین نوع آسیب مربوط به سوختگی، آسیب به اندام و آسیب به چشم بوده است که علت اصلی آنها انفجار نارنجک و ترقه می باشد.
کد خبر: ۱۹۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 16 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در این خصوص گفت: تا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 26 اسفند 1394 یکصد و چهار نفر  در استان مرکزی دچار مصدومیت شدند که  56  مورد از مصدومین درشهر اراک بوده ، 36 حادثه نیز در شهرستانهای استان و 12 مورد نیز تا قبل از ساعت 12:00 ظهر روز سه شنبه 25 اسفند به وقوع پیوسته است.

ایشان در ادامه بیان داشت: بیشتر مصدومین آقایان می باشند که اکثرا در رده سنی 14 تا 24 ساله قرار دارند.

دکتر خوشنودی در ادامه اذعان داشت: در چهارشنبه آخر امسال 24 حادثه در شهر ساوه، 5 مورد در شهرستان شازند، 3 مورد حادثه در شهر کمیجان، 2 مورد در شهر دلیجان، 1 مورد در محلات و 1 مورد نیز در شهر جاورسیان اتفاق افتاده است.

رئیس مرکز مدیریت اورژانس استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین نوع آسیب مربوط به سوختگی، آسیب به اندام و آسیب به چشم بوده است که علت اصلی آنها انفجار نارنجک و ترقه می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: آمار مصدومین چهار شنبه آخرسال تا این لحظه نسبت به سال گذشته 65 درصد  افزایش پیدا کرده است ولی خوشبختانه حوادثی که امسال به وقوع پیوست، از شدت کمتری برخوردار بودند.

دکتر خوشنودی در خاتمه یادآور شد: بیش از دویست و پنجاه پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی در چهل و چهار پایگاه شهری و جاده ای با بکارگیری پنجاه و هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی دادند و آمبولانس های اورژانس 115 جهت امدادرسانی سریعتر به مصدومین و مجروحین احتمالی در محل های امن در شهرهای استان استقرار داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار