دستگیری باند حرفه‌ای سارقان سیم و کابل برق در خمین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری باند سه نفره سیم و کابل برق درعمليات روز گذشته پلیس این شهرستان واعتراف آنان به۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۹۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 06 September 2021

 
به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " بهزاد فکوری" افزود: در پي وقوع چنده فقره سرقت از تجهیزات سیم و کابل، در مناطق مختلف شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
این مقام انتظامی یادآورشد: پلیس شهرستان خمین با فعال کردن گشت هاي ويژه در سطح این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند تا اين که سرانجام با تكميل شدن تحقيقات پليس، سه نفر از سارقان سابقه دار که ساکن یکی از استان های همجوار بودند، در این زمینه شناسایی و در اقدام بهنگام مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ ،به همراه آلات و ادوات سرقت دستگیر شدند.
وی افزود: سارقان در بازجویی‌های انجام شده، به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در شهرستان خمین عتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: شیوه سرقت این افراد به این گونه بوده است که آنان در ابتدا به سرقت سیم وکابل های هوايی و مخفی کردن آنها در محلی امن پرداخته و سپس در یک فرصت مناسب، اقدام به انتقال سیم های سرقتی به مکان دلخواه خود برای فروش می کرده اند.
سرهنگ فکوری یادآورشد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشكيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضایي معرفي و سرانجام با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار