سامانه ماسک در ادارات خمین فعال شد

فرماندار خمین گفت: این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و به‌منظور کنترل کووید ۱۹ فعالیت سامانه ماسک از روز یکشنبه در ادارات و نهادهای دولتی زادگاه امام راحل کلید خورده است.
کد خبر: ۹۷۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 04 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی ،احمد طهرانی افزود: فعالیت سامانه ماسک براساس مصوبه ستاد کرونا استان مرکزی است و از این به بعد خدمات‌دهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و عمومی خمین به مراجعه کنندگان فقط با داشتن ماسک انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شدت و سرعت انتقال بالای ویروس کرونا سویه دلتا و وضعیت قرمز خمین در فهرست وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تمام واحدهای صنفی در سطح شهر باید با رعایت کامل موازین بهداشتی فعال باشند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار خمین تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، این واحدها مهر و موم و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

طهرانی گفت: تمامی نانوایان خمین موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک هستند و واحدهای متخلف به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در خمین پابرجا است و ورود تمام خودروهای غیربومی به زادگاه امام راحل ممنوع اعلام شد.

فرماندار خمین با تاکید بر اینکه دورهمی و حضور در اماکن پرتردد کانون انتقال ویروس کرونا است، گفت: ورود به پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های این شهرستان تا زمانی که شرایط کرونا قرمز است، ممنوع اعلام شده و نیاز است مردم برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار