تابناک: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی: برای آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی که موفق به نام نویسی نشده‌اند زمان ثبت نام ۲ روز دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 13 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ محمدحسین پورکاظمی افزود: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان پزشکی و طب سنتی 6 و 7 مهر مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام، ویرایش و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از 25 مرداد تا 10 شهریور سایت سنجش برای ثبت نام باز بوده است گفت: این مهلت دو روزه برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

پورکاظمی افزود: 7 هزار و 661 نفر در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان‌پزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95 – 94 ثبت نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند گفت: داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال تحصیلی 94 – 93 شرکت کرده، پذیرفته شده و در دانشگاه ثبت نام نکرده‌اند یا انصراف داده‌اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار