نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران اسلامی بویژه استان مرکزی گام دوم انقلاب را براساس راهبردهای مقام معظم رهبری باقوت دنبال می کنندونسبت به اهداف والای انقلاب، امام (ره) وشهدا وفادار می مانند.
کد خبر: ۷۸۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 03 October 2019

ایت الله قربانعلی دری نجف آبادی درکنگره ملی نقش امام خمینی (ره) دردفاع مقدس و6هزار و200شهید استان مرکزی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی دراین کنگره یک بار دیگر با آرمانهای امام راحل وشهدا تجدید پیمان کردند افزود: ملت انقلابی و مومن ایران اسلامی همواره با اقتدار از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری صیانت می‌کنند چراکه ملت ایران به آرمان‌های بلند امام راحل ایمان دارند و با تمام توان در زمینه ی تحقق تمدن و فرهنگ اسلامی و نجات منطقه از وجود دشمنان اسلام و انقلاب در صحنه هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با بصیرت در چهار دهه از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع می کنندو با آگاهی، زمان‌شناسی و دشمن شناسی توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده اند یاد اورشد: هویت اسلامی، انقلابی و عشق به اهل بیت(ع) و مبارزه با طاغوتیان و مزدوران شرق و غرب ارمغان الگوی حکومتداری ارایه شده از سوی امام راحل به ملت ایران است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت انقلابی با استقامت و اقتدار پای این آرمان‌های مقدس ایستاده‌اند افزود: اقشار مختلف مردم استان مرکزی بویژه سپاه روح‌الله بیش از پنج سال است که برای برگزاری این کنگره ملی تلاش می‌کند و ۲۲ جلد کتاب و ۱۳۰ اثر ماندگار در این راستا تدوین شده است.
وی گفت: ملت انقلابی در گام دوم انقلاب هم همیشه در صحنه در سایه ولایت فقیه با قوت به پیش می‌روند و کارنامه‌ای درخشان‌تر از گام اول خواهند داشت.

مشروح بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی امروز در اجلاسیه نهایی ارائه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار