انتصاب استاندار مرکزی؛
درحالیکه بیشتر رسانه ها از زمانی قمی بعنوان گزینه اصلی استانداری مرکزی نام می برند، احتمال معرفی فروزان مهر بعنوان استاندار مرکزی قوت گرفته است.
کد خبر: ۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ 21 February 2015

با گذشت بیش از یک ماه از انتصاب مقیمی، استاندار سابق مرکزی به معاونت سیاسی وزیر کشور و انتصاب حسن بیگی بعنوان سرپرست استانداری مرکزی؛ هنوز خبری از انتصاب استاندار مرکزی به گوش نمی رسد!

شنیده ها حاکی است به احتمال زیاد، در جلسه روز یکشنبه دولت؛ استاندار مرکزی مشخص و معرفی خواهد شد.

گمانه زنی ها و اخبار رسمی و غیررسمی در خصوص گزینه های احتمالی استاندار مرکزی در محافل سیاسی و عمومی و نیز در رسانه های استان و کشور؛ ادامه دارد. براین اساس، بنظر می رسد زمانی قمی و فروزان مهر شانس بیشتری برای بدست گرفتن سکان مدیریت این استان صنعتی و استراتژیک کشور، دارند.

بنظر می رسد درحالیکه بیشتر رسانه ها از زمانی قمی بعنوان گزینه اصلی نام می برند، احتمال معرفی فروزان مهر بعنوان استاندار مرکزی هم وجود دارد.

شنیده ها حاکی است؛ فروزان مهر توسط تعدادی از وزرا، از جمله وزیر کشور و... تاییدیه لازم را گرفته و درصورت موافقت شخص رئیس جمهور؛ احتمالا استاندار مرکزی خواهد شد.

همچنین بنظر می رسد آیت الله دری نجف آبادی، عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نیز با انتصاب فروزان مهر موافق است. هرچند وی هیچگونه اعلام موضع و نظر رسمی نسبت به موافقت یا مخالفت با گزینه های استانداری مرکزی نداشته و این اخبار از منابع غیررسمی به گوش می رسد.

آنچه مشخص است، طولانی شدن زمان این انتصاب و تبعات ناشی از آن به سود استان و کشور نبوده و دولت باید هرچه زودتر استاندار مرکزی را تعیین و معرفی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار