همزمان با ایام مبارک دهه فجر
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: نمایشگاه گروهی فروش و عرضه محصولات صنایع دستی در نگارخانه استاد واشقانی اراک گشایش یافت.
کد خبر: ۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱ 10 February 2015

قاسم کاظمی با اشاره به گشایش نمایشگاه گروهی فروش و عرضه محصولات صنایع دستی که همزمان با ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: این نمایشگاه در نگارخانه استاد واشقانی اراک همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در مراسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار 3 بانوی هنرمندان از هنرمندان رشته صنایع دستی به نام‌های مژده حدادی، زهرا قناتی و پریسا آرین که در رشته‌های نقاشی مشغول بوده آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: آثار این 3 نفر در رشته‌های نقاشی پشت‌شیشه، نقاشی روی پارچه و چاپ باتیک بوده که بازدید برای عموم آزاد است.

کاظمی با اشاره به مدت زمان دایر بودن نمایشگاه و میزان آثاری‌که برای نمایش گذاشته شده گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است و تعداد آثاری که هنرمندان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته بیش از 200 اثر هنری است.

وی افزود: هنرمندان به عنوان طلایه داران تحقق آرمان‌های انقلاب نقش تاثیرگذاری دارد و هنرمندان در راستای تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی عملکرد خوبی داشته‌اند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب به جوانان و نسل امروز نقش هنر و هنرمندان بسیار مهم و ضروری بوده است.

کاظمی با اشاره به جایگاه هنر در نظام اسلام گفت: بهتر است از این جایگاه برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان، حفظ و نگهداری آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی افزود: هنرمندان وظایف سنگین و خطیری در زمینه تبیین و تبلیغ حقایق انقلاب شکوهمند اسلامی برعهده دارند و باید برای تبیین ارزش‌های انقلاب و حقایق آن با جدیت تلاش کنند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و سلطه و آزادی فکری و فرهنگی کشور در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان و برقراری حکومت اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار