به مناسبت دهه فجر؛
فرماندار دلیجان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان دلیجان، گفت: ۳۹ پروژه با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال ‌در دلیجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 09 February 2015

هادی فدایی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان دلیجان، با اشاره به اهمیت اجراء این طرح‌ها در دلیجان اظهار داشت: طرح انتقال آب از دلیجان به شهرنراق با اعتبار 20 میلیارد ریال و به طول 5.5 کیلومتر از شهر دلیجان انجام می‌شود که تامین اعتبار آن نیازمند همکاریی و تعامل بیشتر مسئولان بوده و تاکنون 4 میلیارد ریال این اعتبار تامین شده است.

وی افزود: در این طرح آب‌رسانی که دارای اهمیت بوده یک مخزن 500 متر مکعبی و حفریک حلقه چاه عمیق در نظر گرفته شده که شبکه با لوله فولادی و چدنی به قطر 250 میلی متر انجام می‌شود و می‌تواند در راستای رفع مشکل آب نراق بسیار مهم و تاثیرگذار باشد که تامین اعتبار کامل آن در حال پیگیری است.

فرماندار دلیجان تصریح کرد: تکمیل و اجراء پروژه‌های دلیجان علاوه بر رشد و شکوفایی اقتصادی کشور تاثیرگذار بوده بلکه می‌تواند سبب اشتغالزایی نیز شود که این مه در دلیجان زمینه اشتغال مستقیم برای 159 نفر را فراهم می‌کند.

فدایی با اشره به اینکه باید در اجراء طرح‌ها و پروژه‌ها هدفمند بود گفت: بهره‌برداری از سالن چند منظوره ورزشی با اعتباری 4 میلیارد و 30 میلیون ریال را یکی از طرح‌های مهم بوده که می‌تواند در راستای گسترش ورزش و افزایش سلامت مردم بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: 30 واحد مسکن مددجویان بهزیستی با زیربنای 2 هزارو 686 متر مربع در5 بلوک 3 طبقه نیز در هشتمین روز از دهه فجر با اعتبار 6 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک‌های بلاعوض دولتی نیز به بهره‌برداری رسید.

فرمانداردلیجان تصریح کرد: 9 طرح شهری با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال، افتتاح یک باب‌مسجد و بهره‌برداری از تعدادی طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار