بیانیه جامعه زنان بسیجی استان مرکزی
تابناک مرکزی: در بخشی از بیانیه جامعه زنان بسیجی استان مرکزی با اشاره به لفاظی‌های برخی دولت‌های غربی و متحدان عربی علیه ایران گفته است: ما زنان بسیجی استان مرکزی اعلام می‌داریم به راه انقلابی‌مان با تدبیر و دور اندیشی ادامه داده و همچنان پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و خون شهدا بوده و پاسخ هرگونه فرافکنی از سوی غربی‌ها را با قطره‌های خونمان خواهیم داد.
کد خبر: ۳۵۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 27 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بسیج، جامعه زنان بسیجی استان مرکزی بیانیه‌ای را به مناسبت گرامیداشت یوم‌اله 9 دی صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

این بیانیه آورده است: بار دیگر روز بصیرت و سالروز بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه فرا رسید. یوم الهی که بنا به فرمایش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بسیار شبیه صدر اسلام و روزهای اول انقلاب بود.

در متن بیانیه جامعه زنان بسیجی استان مرکزی یادآور شده است: روزهایی سرشار از ایمان دینی و وحدت مردم در برابر تهدید و فتنه، دفاع همه جانبه از دین و دلبستگی به میهن، روزهایی که مردم با دفاع از ولایت در برابر فتنه گران و حامیانشان قد علم کردند و با کمک عاشورا، بار دیگر انقلاب را بیمه نمودند.

این بیانیه افزوده است: امسال حماسه نهم دی‌ماه را در حالی گرامی میداریم که شعله بدعهدی های آمریکا این شیطان بزرگ بیش از هر زمان دیگری زبانه می کشد و ملت بیدار ایران در پسابرجام شاهد نقض عهد از سوی این دشمن بزرگ هستند و سند دیگری بر دشمنی‌های آمریکا افزوده شده است .

این بیانیه ادامه داده است: اینک که برخی دولت‌های غربی و متحدان عربی، زبان به گزاف و لفاظی گشوده اند و در حالی که خود بزرگترین تهدید برای امنیت غرب آسیا هستند، با بهانه‌های واهی اقدام به مواجه همه جانبه با ایران نموده و از دستبردهای کلان به اموال ایران اسلامی تا تروریسم پروری و هر شرارت دیگری کوتاه نیامده اند؛ ما زنان بسیجی استان مرکزی اعلام می داریم فارغ از هرگونه نتیجه انتخاباتی در کشورهای مستکبر، به راه انقلابی‌مان با تدبیر و دور اندیشی ادامه داده و همچنان پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و خون شهدایمان هستیم.

 

این بیانیه به مقاومت ملت ایران در مقابل هر ترفند و توطئه‌ای تاکید کرده و آورده است: و پاسخ هرگونه فرافکنی از سوی غربی‌ها را با قطره‌های خونمان خواهیم داد. چنانکه جوانان حسینی این جبهه مقاومت اسلامی در پیروزی‌های اخیر سوریه اثبات نمودند که پیروان راه اباعبدالله(ع)، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز از اهدای جان در راه آرمان ابایی ندارند.

این بیانیه ادامه داده است: از همه مسئولین اجرایی کشور به خصوص هیات نظارت بر برجام می‌خواهیم بیدار و آگاه بوده و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری که همان نقشه راه این انقلاب است، اقدام متناسب با عملکرد دول غربی و عربی انجام دهند که هرگونه تعللی از سوی دولتمردان در این خصوص نابخشودنی و در چشم انداز آینده این ملت ثبت خواهد شد.

در پایان بیانیه جامعه زنان بسیجی استان مرکزی خاطرنشان کرده است: بار دیگر اعلام می‌داریم که در انتخابات سال آتی با بصیرتی روز افزون تر شرکت نموده و سرنوشت خود را با دستان خود رقم خواهیم زد. با کار جهادی و برائت جستن از هر فضای مسموم دولت‌های خارجی توان خود را صرف شکوفایی اقتصاد و فرهنگ این مرز و بوم خواهیم نمود .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار