تابناک : مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت : نماز فریضه ای بسیار مهم است که انسان را از فقر، فحشا و منکرات دور می کند و ایجاد انگیزه در اقشار مختلف مردم برای پرداختن به فرضیه الهی نماز، یک امر بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.
کد خبر: ۱۲۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 03 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، محمود حسنی فرماندار آشتیان و رئیس شورای اقامه نماز شهرستان آشتیان امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز را از جمله مسائل ضروری جامعه امروز دانست و افزود: امام حسین(ع) با نثار خون خود هدف خود را توجه به پرداخت زکات، اقامه نماز و امربمعروف و نهی از منکر عنوان نمود و در ظهر عاشورا و اقامه نماز بصورت جماعت بر این مهم تأکید نمودند که باید مورد توجه همه اقشار خصوصاً مسئولین باشد.

محمود حسنی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین(ع) و لزوم به اهمیت موضوع اقامه نماز ادامه داد: اگر توجه به اقامه نماز همگانی شود و مورد توجه قرار گیرد همه امور درست خواهد شد و نباید از این مهم غافل شد و البته توجه همه مسئولین در تمامی سطوح مدیریتی را می طلبد.

رئیس شورای اقامه نماز شهرستان آشتیان بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با هجمه های فرهنگی بی امان اعتقادات جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را نشانه رفته اند که این مهم وظیفه دستگاه های مذهبی و فرهنگی را سنگین تر کرده و باید جوانان را از توطئه دشمنان آگاه کنند ولذا پرداختن به امر اقامه نماز امری ضروی است.

حجت الاسلام علی رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی نیز در این نشست گفت: نماز فریضه ای بسیار مهم است که انسان را از فقر، فحشا و منکرات دور می کند و ایجاد انگیزه در اقشار مختلف مردم برای پرداختن به فرضیه الهی نماز، یک امر بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام علی رودبارانی افزود: وقف در بحث نماز و فعالیت های قرآنی علاوه بر نذری دادن در ایام محرم و صفر باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی در پایان با استفاده از آیه شریفه 12 سوره مائده گفت: اقامه نماز،پرداخت زکات و ایمان آوردن به پیامران و یاری آنان ، قرض الحسنه دادن از اعمالی است که خداوند فرموده عمل کننده به آنها در معیت منند و داخل در بهشت خواهند بود.

اجرای طرح قیام « اعزام مبلغین به روستاهای فاقد روحانی » به روستاهای فاقد روحانی شهرستان، تشکیل اتاق فکر باحضور دستگاه های فرهنگی شهرستان،فراخوان گلبانگ محمدی و موذنین علاقه مند شهرستان به عنوان مصوبات شورا تصویب شد .

شهرستان آشتیان 83 حسینیه و مسجد دارد که 15 باب شهری و بقیه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار