سرقت از افراد مسن بیسواد و کم سواد

فردی که به بهانه کمک به افراد سالمند،کارت های بانكي آنان را به سرقت می برد و از آنان برداشت غير مجاز مي كرد، در عمليات پليس شهرستان خمين دستگير شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 13 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"بهزاد فکوری" فرمانده انتظامي شهرستان خمين دراین باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سالمند خمینی مبنی بر سرقت کارت های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خمین موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از مالباختگان مشخص شد مدتی است که فردي با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه های عابر بانک، افراد سالمند بیسواد و یا کم سواد را شناسایی كرده و به بهانه کمک به این افراد در برداشت و یا انتقال وجه در فرصتی مناسب کارت این افراد را با کارت های سوخته ای که از قبل تهیه کرده است جابجا کرده و با توجه به در دست داشتن رمز کارت ها اقدام به برداشت از حساب این افراد می کند.
سرهنگ فکوری اضافه کرد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده و در اقداماتي تخصصي،‌فردسارق شناسايي و در عمليات كارآگاهان پليس دستگير شد.
وی با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت و کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از افراد سالمند یادآورشد: فرد دستگير شده پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار