شادی روح شهدا صلوات
تابناک: شاید سعید با محمد عهدی بسته بود که هر جا محمد رود، سعید پس از او پای جای پایش گذارد، شاید دلیل دیرتر رسیدن هم همین باشد، محمد که آمد سعید هم فورا خودش را رساند، این است رسم اخوت.
کد خبر: ۱۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 14 February 2016

به‌ گزارش تابناک مرکزی، چند روز گذشته تصویر یکی از شهدای مدافع حرم در شبکه های اجتماعی توجه ام را به خود جلب کرد لینک تصویر را که جستجو کردم تصاویری بیشتری از شهدای مدافع حرم یافتم، تصاویری که کمتر نظیرش را دیده بودیم.

آنچه توجه مرا به خود جلب کرد این بود که عکس پروفیل این کانال در شبکه اجتماعی تلگرام عکس سه شهید مدافع حرم استان مرکزی بود که در فاصله کمی از یکدیگر شاهد مراسم تشییع پیکرشان بودیم.

به تماشای بهاران چه کسی می آید ؟

آری شهید محمد زهره وند و هم سنگرش سعید مسلمی که در یک عملیات روحشان از قفس تن آزاد شد و به معراج شتافتند.

پیکر پاک شهید زهره وند چه باشکوه در آغوش ملت ایران جای گرفت و چه وداع زیبایی ملت با او داشتند هر کس می خواست تا در روز قیامت این شهید والامقام شفاعتش را کند.

مدافعان حرم توانستند در یک عملیات پیروزمندانه منطقه مبل و الزهرا را پس از سال ها محاصره آزاد کنند و این بار یکی دیگر از مدافعان حرم حضرت زینب (س) از استان مرکزی به قافله شهدا پیوست، شهیدی از شهرستان شهیدپرور خمین علی اکبر عربی که همانند دیگر یاران خود دست از دنیای مادی کشید تا به عبودیت دست یابد، با آمدنش به استان خبری خوش برای چشمان منتظری که آمدن شهید سعید مسلمی را به انتظار نشسته بودند مژده آورد.

آری پس از 99 روز از زمانی که روح پاک شهیدان زهره وند و مسلمی از زمین خاکی به آسمان ها پرکشیدن بود می گذشت که پیکر شهید مسلمی نیز به زادگاه خود بازگشت و او نیز مورد استقبال همشهریان خود قرار گرفت.

حال تصاویری در مقابل چشمانم در این شبکه اجتماعی قرار گرفته که بسیاری از آنها را ندیده بودم و م طالبی که از سوی کاربران به اشتراک گذاشته شده و هر کدام حس و حال خود را به زیبایی ترسیم کرده اند.

 شاید سعید با محمد عهدی بسته بود که هر جا محمد رود، سعید پس از او پای جای پایش گذارد، شاید دلیل دیرتر رسیدن هم همین باشد، محمد که آمد سعید هم فورا خودش را رساند، این است رسم اخوت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار