رئيس ستاد انتخابات استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حسن بیگی گفت: انتخابات در نظام فرصتی برای تثبیت اقتدار حاکمیت افزایش همدلی و همگرایی ملی و پیوند مشارکت و وحدت همه اقدام و مذاهب است.
کد خبر: ۳۹۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 07 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکر ا...حسن بيگی معاون سياسی٬ امنيتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئيس ستاد انتخابات استان در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی که صبح امروز در محل استانداری مرکزی تشکیل شد، گفت: انتخابات در نظام فرصتی برای تثبیت اقتدار حاکمیت افزایش همدلی و همگرایی ملی و پیوند مشارکت و وحدت همه اقدام و مذاهب است.

حسن بیگی انتخابات پیش رو را با توجه به شرایط حساس منطقه و بین الملل بسیار حساس توصیف کرد و با بیان  اینکه باید زمینه های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود بیان کرد: وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات حفاظت و صیانت از آرا مردم است تا این اطمینان در مردم در خصوص اثرگذاری رای آنها ایجاد شود.

رئيس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه باید در انتخابات در جهت حضور افراد غایب تلاش کرد و زمینه های عدم مشارکت افراد شناسایی و در جهت رفع آنها قدم برداشته شود ابراز کرد: در انتخابات پر شور همه دیدگاه ها سلایق و افراد فعال و تاثیرگذار حضور دارند.

حسن بیگی با عنوان اینکه اعتماد آفرینی، رضایتمندی و آگاه سازی و اطمینان مردم مشارکت بالا در انتخابات را رقم می زند خاطر نشان ساخت: برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی با امنیت کامل که مطالبات رهبری را برآورده کند در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سياسی و امنيتی استانداری مرکزی چاشنی انتخابات را اخلاق مداری عنوان کرد که باید در فضایی به دور از تخریب و توهین رقابت کاندیداها انجام شود و گفت: با مسائل منفعلانه برخورد نخواهیم کرد و برای برگزاری انتخاباتی که حق الناس است باید رعایت بی طرفی صورت گیرد.

رئيس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه در ایام تبلیغات کاندیداها باید از دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای و مذهبی خودداری کنند و با اقدامات خود از زیر سوال بردن امنیت پرهیز کنند بیان کرد: در انتخابات باید خطوط قرمز نظام رعایت شود و با افرادی که تلاش دارند از ایام انتخابات برای بر هم زدن امنیت استفاده کنند و مشکل ساز شوند شوخی نداریم.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه انتخابات باید زمینه خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب را فراهم کند و بذر یاس و نا امیدی را در دل دشمنان و معاندان نظام بکارد خواستار رسیدگی به صلاحیت افراد با حفظ آبروی آنها شد و ابراز کرد: برای دریافت گواهی سوء پیشینه نیازی به معرفی نامه از سوب فرمانداری ها وبخشداری ها نیست و مردان و زنانی که تمایل به ثبت نام دارند می توانند به اداره تشخیص هویت مراجعه کنند.

/ انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار