معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امروز اسم، جایگاه و نام ارتش جمهوری اسلامی ایران لرزه بر دل دشمنان می‌اندازد و از این نیروی قوی واهمه دارند و اقتدار امروز ارتش با هیچ دورانی در کشور قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ 15 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری روز دوشنبه در دیدار با فرماندهی و کارکنان پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی، گفت : امنیت همچون سلامت تا زمانی که خدشه‌دار نشود نامحسوس است.

وی افزود : چشمان بیدار سربازان ارتش، سپاه و فراجا امنیت امروز کشور را رقم زده است و زمانی که این دلیرمردان در عرصه صیانت از مرزها در محل خدمت هستند ۸۰ میلیون ایرانی در خانه‌های خود با آرامش زندگی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: روزی شاه این کشور به عنوان ژاندارم منطقه عناوین نظامی مختلف را بر لباس خود آویزان کرده بود در حالی که ۲۰۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور جولان می‌دادند و جلسه در خاک این کشور بدون اطلاع این شخص برای تصمیم‌گیری در امور ایران تشکیل می‌دادند.

نظری ادامه داد: امروز به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است و ناوبرهای آمریکا و دیگر کشورها برای عبور از خلیج فارس باید از سربازان ما اجازه دریافت کنند.

وی اظهار کرد: دانش نظامی و علوم اعتقادی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و اقتدار امروز خلق شد و سربازان این مرز و بوم با محوریت دفاع از امنیت کشور تلاش می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار