در روزی که الومینیوم با محرومیت و مصدومیت بازیکنان اصلی خود روبرو بود
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم در اراک مقابل صدرنشین رقابتهای لیگ دسته اول به تساوی رسید.
کد خبر: ۱۴۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 08 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، نماینده استان مرکزی از ساعت ۱۳ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبانی از فجرسپاسی شیراز را برعهده داشت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی با یک روز تاخیر برگزار شد بابک عبداله زاده در دقیقه ۲۴ تک گل فجرسپاسی شیراز در این مسابقه را به ثمر رساند و جواد مولایی نیز در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی برای آلومینیوم گلزنی کرد.

 در این مسابقه که به قضاوت البرز حاجی پور برگزار شد، آلومینیوم اراک با ترکیب مصطفی میرزایی، میرمهدی قریشی، ابوالفضل قربانی، محمد شاه محمدی، وحید نعمتی، حسین احمدلو، ابوالفضل قربانی، جواد مولایی، رضا اعتمادی، حامد بصیری و عماد میرجوان وارد بازی شد و در ادامه نیز عباس یحیی بیگی، روح اله عرب و میثم آقایی به ترتیب جایگزین ابوالفضل کمانی، عماد میرجوان و رضا اعتمادی شدند.

در سوی دیگر میدان نیز فجرسپاسی شیراز با ترکیب صالح خلیل آزاد، رامتین سلیمان زاده، سروش سعیدی، میلاد شیخی، سید احمد حیات منش، مهرداد کریمیان، مسعود ریگی، احمد جعفری، علی غلامرضا پور، بابک عبداله زاده و مهدی چاه کوتاه زاده کار را آغاز کرد و ایمان باصفا، ابراهیم صالحی و علی فتاحیان به ترتیب به جای مهرداد کریمیان، مهدی چاه کوتاه زاده و بابک عبداله زاده وارد میدان شدند.

دو تیم در طول این مسابقه بازی پایاپایی ارائه دادند و موقعیت های گل خوبی نیز روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما هیچ یک نتوانستند بیش از یک بار در این مسابقه دروازه حریف را باز کنند.

علی غلامرضا پور از فجر و ابوالفضل قربانی از آلومینیوم در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.ضمن اینکه آلومینیوم در نیمه دوم این مسابقه توسط عماد میرجوان به یک گل دیگر نیز دست یافت که داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد.

آلومینیوم اراک در این مسابقه سیدمهدی اسلامی، مرتضی محفوظی و رضا کاردوست را به علت محرومیت و صادق گشنی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

بدین ترتیب و با این تساوی آلومینیوم اراک با ۲۸ امتیاز کماکان در جای پنجم جدول قرار دارد و فجرسپاسی شیراز نیز با ۳۷ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ یک باقی ماند.

گفتنی است تیم آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم این رقابت ها سه شنبه 24 آذرماه در بوشهر به مصاف ایرانجوان خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار