هفته هفدهم لیگ دسته اول
تابناک: دو تیم داماش گیلان و آلومینیوم اراک در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 30 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی ، در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول تیم های داماش گیلان و آلومینیوم اراک ازساعت 14:15 در استادیوم عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه با ترکیب سید مهدی اسلامی، مرتضی محفوظی، میرمهدی قریشی، ابوالفضل قربانی، احمد عربزاد، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، جواد مولایی، حامد بصیری، رضا اعتمادی و عماد میرجوان کار را آغاز کرد و در ادامه حسین احمدلو، رضا سلیمانی و میلاد رخشان به ترتیب جایگزین ابوالفضل کمانی، حامد بصیری و رضا کاردوست شدند.

داماش گیلان تاپیش از این بازی چهار بار با تیم های اراکی مصاف کرده بود که در سه دیدار موفق به پیروزی و تنها یک بار در اراک شکست را تجربه کرده بود.

در این دیدار ابتدا داماش توسط سعید طالبی در دقیقه پانزدهم به گل رسید و در ادامه آلومینیوم اراک در دقیقه ۳۰ توسط جواد مولایی موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

در سایر دیدارهای این هفته فجرسپاسی برابر فولاد یزد با تساوی یک بر یک متوقف شد. پیکان تهران در خانه پاس همدان به تساوی بدون گل دست یافت. مس کرمان و خونه به خونه بابل در کرمان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند. ماشین سازی تبریز در اصفهان دو  بر یک مغلوب گیتی پسند شد . نفت آبادان در اردبیل با نتیجه چهار بریک مغلوب شهرداری اردبیل شد. مس رفسنجان در تهران دو بر یک از سد پارسه گذشت. نساجی قائمشهر با حساب سه بر دو گل گهر سیرجان را شکست داد. خیبر خرم آباد در خانه ایرانجوان بوشهر، با سه گل به پیروزی رسید.ن فت مسجد سلیمان و آلومینیوم هرمزگان در خوزستان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بدین ترتیب در پایان هفته هفدهم، آلومینیوم اراک با کسب ۲۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

آلومینیوم اراک در هفته هجدهم، دوشنبه هفته آینده در اراک میزبان فجرسپاسی، صدرنشین بازیها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار