در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته اول
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک برابر ایرانجوان بوشهر با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۱۴۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 15 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در هفته نوزدهم و پایانی دور رفت رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، دو تیم آلومینیوم اراک و ایرانجوان بوشهر عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده استان بوشهر توانست با سه گل از سد آلومینیوم بگذرد.

آلومینیوم در این مسابقه با ترکیب سید مهدی اسلامی، ابوالفضل قربانی، میرمهدی قریشی، محمد شاه محمدی، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، جواد مولایی، رضا اعتمادی، رضا سلیمانی و روح اله عرب کار را آغاز کرد و در ادامه مرتضی محفوظی، حسین احمدلو و عماد میرجوان به ترتیب جایگزین محمد شاه محمدی، رضا کاردوست و رضا سلیمانی شدند.

در نیمه اول این دیدار داور مسابقه خطای مدافع الومینیوم بر روی سجاد فیض الهی را پنالتی تشخیص داد تا اویس کرد جهان گل اول این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. نیمه اول  نیمه اول با همین یک گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم این دیدار و در روزی که  مدافعین تیم الومینیوم پراشتباه ظاهر شدند فیض الهی با گرفتن یک پنالتی دیگر و تبدیل آن به گل نماینده بوشهر را دو بر صفر جلو انداخت.

این اما پایان کار نبود و جواد شرفی داور مسابقه با برخورد توپ به دست بازیکن تیم آلومینیوم در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد تا کرد جهان دومین گل خود و سومین گل ایرانجوان را به ثمر برساند. در ادامه تلاش الومینیوم بی نتیجه ماند و این دیدار با حساب سه بر صفر به سود ایرانجوان به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان دور رفت این رقابت ها با کسب 28 امتیاز از 19 بازی خود پایین تر از تیم های پیکان تهران ، فجرشهیدسپاسی، مس کرمان و خونه به خونه در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

گفتنی است آلومینیوم پنج شنبه سوم دی ماه در آخرین دیدار خود پیش از تعطیلات سه هفته ای، میهمان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار