سید مهدی مقدسی خواستار شد؛
تابناک مرکزی: سید مهدی مقدسی گفت: رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی کشور برای بازسازی بازار تاریخی اراک به عنوان هویت تاریخی این شهر قول اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار را داده بود که خواستار پایبندی به قول های داده شده در این جلسه هستیم.
کد خبر: ۳۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 19 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان مرکزی که با حضور خانم احمدی پور معاون رئیس جمهور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، با اشاره به جلسه برگزار شده با سلطانی فر به عنوان رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: سلطانی فر برای بازسازی بازار تاریخی اراک به عنوان هویت تاریخی این شهر قول اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار را داده بود که خواستار پایبندی به قول های داده شده در این جلسه هستیم.

وی ادامه داد: احیا آثار تاریخی شهر اراک می تواند فرصتی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری باشد که امیدواریم تا پایان دولت یازدهم قول های داده شده عملی شود.

مقدسی تصریح کرد: مطالعات مختلف نشان میدهد 20 درصد مفاخر کشوردر دو قرن اخیر متعلق به استان مرکزی هستند که ظرفیت بالای این استان را در این حوزه نشان میدهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب از شناسایی 140 هزار فرصت شغلی جدید در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی خبر داد و بیان کرد: مجلس با توجه به ظرفیت های مناسب میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور پشتیبان این حوزه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار