در همایش تجلیل از خانواده های بسیجیان یگان حفاظت مصلی بیت المقدس اراک؛
تابناک: فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه انتظار میرود بسیجیان پیشتاز در خدمت رسانی و سازندگی باشند تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با کمک والدین رضایتمندی مردم را به دست آوریم چرا که رضایتمندی خداوند در رضایت مردم است.
کد خبر: ۲۶۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 15 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار غلامرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در همایش تجلیل از خانواده های بسیجیان یگان حفاظت مصلی بیت المقدس اراک پایگاه مصلی بین المقدس را ویژه خواند و گفت: این پایگاه به خاطر داشتن دو ماموریت مهم نخست انجام وظیفه در نقش پایگاه مقاومت بسیج و دیگری حفظ امنیت و حراست مصلی بیت المقدس اراک که مکان برگزاری نماز عادی سیاسی جمعه است، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک برگزاری این مراسمات را سبب ارتباط بیشتر بین والدین و پایگاه ها دانست و اظهار کرد: این موضصوع خود باعث اطلاع رسانی بیش از پیش برنامه ها به خانواده ها می شود و همچنین از سوی پایگاه می تواند از رفتار بسیجیان خود در خانواده مطلع شود و به نوعی ارتباطی دوسویه شکل می گیرد.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه تاکید سازمان بسیج بر بحث اخلاق است و انتظار می رود که بسیجیان به نحوی رفتار کنند که نه تنها الگوی اخلاقی باشند بلکه در علم اندوزی هم پیشرو باشند افزود: خانواده ها می توانند با سر زدن به پایگاه های مقاومت بسیج و بودن در کنار فرزندانشان بستری را مهیا کنند تا پایگاه ها بتوانند با استفاده از تجربیات آنها کیفیت برنامه ها را بالا ببرند.

این مقام مسئول با اشاره به اردوهای جهادی که انتظار میرود بسیجیان پیشتاز در خدمت رسانی و سازندگی باشند تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با کمک والدین رضایتمندی مردم را به دست آوریم چرا که رضایتمندی خداوند در رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید نسبت به مواضع رهبری و کمک به پیاده سازی این مواضع به روز باشند عنوان کرد: ما به دنبال بصیرت افزایی سیاسی در پایگاه ها هستیم تا بتوانیم به موقع تشخیص  و به موقع عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به این نکته که بسیجیان باید با نشاط و آماده برای رزم باشند خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری رزمایش های بسیج حفظ آمادگی کامل بسیجیان است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه پایگاه محله مجموعه ای است با محوریت مسجد و مدیریت مورد وثوق ترین مومنان فرهیخته جهادی محل گفت: پایگاه های محلی باید به گونه ای عمل کنند که در محله ها بی حجاب، بی سواد و معتاد نداشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تقدیر و تشکر از تمام زحمت کشان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: بیاییم عهد ببندیم تا آنجا که امکان دارد سعی کنیم در مصرف کالاهای داخلی پیش قدم باشیم.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار