در همایش تجلیل از خانواده های بسیجیان یگان حفاظت مصلی بیت المقدس اراک؛
تابناک: مشاور فرهنگی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی گفت: خانواده ها هنگام مبادرت به خرید خرید تبلت و گوشی موبایل برای کودکان خود نگویید تبلت وسیله خصوصی است لازم است کودکان برای استفاده از این وسایل قانون مند کردن عمل کنند.
کد خبر: ۲۶۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 16 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مشایخی مشاور فرهنگی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی در همایش تجلیل از خانواده های بسیجیان یگان حفاظت مصلی بیت المقدس اراک گفت: از دیدگاه امام صادق علیه السلام منظور از غذا در آیه 24 سوره عبس فَلْیَنْظُرِ الْانْسانُ إِلى طَعامِهِ (انسان باید به غذای خود نگاه کند) غذای روح است و باید آنگونه رفتار کنیم که می اندیشیم.

مشاور فرهنگی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی با اشاره به تهاجم فرهنگی گسترده که ایران اسلامی را هدف گرفته است بیان کرد: تغییرات فرهنگی به صورت تدریجی رخ می دهد که مدت زمان این تغییرات عموما یک نسل است که جامعه شناسان طول یک نسل را 10 سال می دانند.

وی افزود: تفاوت در قلمرو، تفاوت در هدف و تفاوت درابزار را سه مورد از تفاوت های جنگ سخت و نرم است.

مشایخی با اشاره به اینکه در میان رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری دشمن به سبب ماندگارتر بودن زبان تصویر و بیشتر بودن تاثیر تصویر از کلام الویت را در به کارگیری از رسانه های دیداری قرار داده است و گفت: در سال 73 تنها سه شبکه ماهواره ای بیشتر قابل دریافت نبود آن هم به صورت زیر نویس فارسی اما در سال 94 ، 146 شبکه فارسی زبان بصورت دوبله قابل دریافت شد.

وی بیان کرد: در سینمای هالیوود سالانه 700 فیلم تولید می شود که در ابتدا موضوع بسیاری از
آنها ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی بود اما الان موضوع بسیاری از فیلم ها ایران ستیزی، اسلام ستیزی و شیعه ستیزی شده است
.

مشاور فرهنگی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی آمار طلاقی که در سال گذشته در سطح شهر اراک فقط به علت سریال ویکتوریا رخ داده است را 35 عدد عنوان کرد و ادامه داد: رابرت مورگان یهودی هدف از تاسیس شبکه فارسی وان را ضربه زدن به زن متدین، خانه دار و متاهل ایرانی بیان کرده است.

مشایخی هدف مسیح علی نژاد (معصومه علی نژآد خبرنگار فراری) را از راه اندازی طرح آزادی یواشکی ترویج فرهنگ برهنگی عنوان کرد و گفت: شعار خودرو وسیله شخصی است نیز برای ترویج همین هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در طرح آزادی های یواشکی اولین عکس ها مربوط به عکس های بی حجاب بانوان در مناطقی بود که عموما کسی در آنجا حضور نداشت مانند کوه ها بیابان ها و کنار ساحل هادر ادامه رفته رفته به مناطق شلوغ تر مثل مترو و اتوبوس کشیده شد و در گام سوم گرفتن و انتشار این عکس ها در  کنار شعارهای ارزشی، کنار اتومبیل های پلیس و در کنار عکس رهبری انجام شد که کم کم این قبح را از بین ببرند.

مشاور فرهنگی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی راه درمان و مقابله با این معضلات را درونی کردن دین به این معناکه توحید و معاد را با زبانی کاملا کودکانه برای کودکان و نوجوانان توضیح دهیم عنوان و خاطر نشان کرد: از دیگر راهکار ها پر کردن زمان اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

ایشان با اشاره به وجود سه دیدگاه تحریم، تسلیم و مدیریت حکیمانه در مواجهه با فضای مجازی بیان کرد: با توجه به دیدگاه رهبری ما باید با نسبت به فضای مجازی مدیریت حکیمانه داشته باشیم و باید سواد رسانه ای خود را بالا ببری.

وی به وجود 60 اتاق فکر در آمریکا برای تحت تاثیر قرار دادن افکار کودکان ایرانی که بزرگترین امانت نزد ماست اشاره کرد و گفت: خانواده ها هنگام مبادرت به خرید خرید تبلت و گوشی موبایل برای کودکان خود نگویید تبلت وسیله خصوصی است لازم است کودکان برای استفاده از این وسایل قانون مند کردن عمل کنند.

مشاور فرهنگی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی از خانواده ها خواست در زمان استفاده از تبلت و گوشی موبایل والدین با کودکان هم بازی شوند بازی هایی مورد نیاز کودکان را خود تهیه کنند.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار