تابناک: تیم شهرداری ساوه با پیروزی برابر پاژ مشهد و دانشگاه آزاد با برتری برابر کشاورز جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال را کسب کردند
کد خبر: ۱۹۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 07 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، با برگزاری بازی های هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال در گروه دوم، دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ساوه راهی پلی آف شده و تیم کشاورز قزوین به دسته دوم سقوط کرد.

سه تیم دانشگاه آزاد،شهرداری ساوه و زاگرس خوزستان برای کسب دو سهمیه پلی آف می جنگیدند و در پایین جدول کشاورز قزوین و شاهدشیراز برای بقا تلاش می کردند.

در ساوه شهرداری به مصاف پاژ مشهد خسته رفت و درنیمه اول با سه گل این تیم را در هم کوبید.در نیمه دوم هم برتری شاگردان خبیری بر تیم مهمان ادامه داشت تا با رقم زدن یک پیروزی با ۸ گل زده سهمیه صعود به پلی آف را از آن خود کنند.

دانشگاه آزاد نیز در دیدار با کشاورز به پیروزی 6 بر 3 دست یافت داشته باشد تا در نهایت شهرداری ساوه و دانشگاه آزاد راهی مرحله پلی آف شوند و کشاورز قزوین نیز تیم سقوط کننده گروه دوم لقب گیرد.

در دیگر دیدار زاگرس خوزستان که هفته ها صدرنشین بود علیرغم پیروزی دو بر یک چکاد آتیه جوان شهریار، به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت تا از صعود باز بماند.

در این گروه تیم دانشگاه آزاد با 31 و شهرداری ساوه با 29 امتیاز و تفاضل گل بهتر جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال را کسب کردند.

در گروه اول این پیکارها نیز تیم های سن ایچ ساوه و ارژن شیراز پای به مرحله پلی آف گذاشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار