در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال
تابناک: تیم سن ایچ ساوه در روزی که دو ناظر ویژه از فدراسیون در محل سالن برگزاری مسابقه حضور داشتند موفق شد با حساب ده بر یک برابر شهروند کاشان به برتری دست یابد و به عنوان تیم دوم گروه اول به همراه ارژن شیراز راهی دور بعد مسابقات شد.
کد خبر: ۱۹۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 06 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، هفته چهاردهم و پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در گروه الف با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار تیم سن ایچ ساوه در کاشان با پیروزی برابر تیم شهروند به همراه تیم ارژن شیراز جواز صعود به مرحله بعد را کسب کردند.

سن ایچ ساوه که در یک هفته مانده به پایان مسابقات شکست خانگی را تجربه کرده بود و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم آتلیه طهران قم در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته بود چشم به نتیجه هفته پایانی داشت تا با کسب پیروزی به مرحله بعد صعود کند.

ساوه ای ها در روزی که دو ناظر ویژه از فدراسیون در محل سالن برگزاری مسابقه حضور داشت  موفق شدند با حساب ده بر یک برابر شهروند کاشان به برتری دست یابند و با توجه به پیروی هشت بر سه تیم آتلیه طهران برابر شهرداری نکا با تفاضل گل مناسب تر نسبت به تیم آتلیه طهران قم به عنوان تیم دوم این گروه به همراه ارژن شیراز راهی دور بعد مسابقات شدند.

در پایان دور مقدماتی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال تیم ارژن شیراز با ۳۲ امتیاز در صدر قرار گرفت. سن ایچ ساوه با 24 امتیاز و تفاضل مثبت 19 در مکان دوم و تیم آتلیه طهران قم هم امتیاز با تیم سن ایچ و تفاضل مثبت پنج در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شهرداری ساوه دیگر نماینده استان مرکزی در این رقابت ها عصر فردا میزبان تیم رده چهارمی پاژ مشهد است. شهرداری ساوه هم امتیاز با تیم دوم و به دلیل تفاض کمتر در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد و برای صعود ضمن کسب پیروزی باید منتظر لغزش تیم های اول و دوم جدول رده بندی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار