با برتری برابر نمایندگان مشهد و کاشان
تابناک: تیم شهرداری ساوه موفق شد با کسب برتری برابر پاژ مشهد اختلاف خود را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهد.
کد خبر: ۱۶۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 17 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تیم های سن ایچ و شهرداری ساوه در هفته هفتم و پایانی دور رفت رقابت های لیگ دسته فوتسال باشگاه های کشور موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گیرند.

تیم شهرداری ساوه در مشهد برابر تیم پاژ به برتری دست یافت. شهرداری ساوه که برای رسیدن به صدر جدول به کسب سه امتیاز این دیدار و لغزش زاگرس خوزستان در بازی همزمان احتیاج داشت در نیمه اول با نتیجه دو بر یک برابر حریف مشهدی خود به برتری دست یافت.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های مناسبی را خلق کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم شهرداری به پایان برسد.

شهرداری ساوه با کسب پنج برد، یک تساوی، یک شکست و 16 امتیاز پایین از تیم صدرنشین زاگرس خوزستان که 17 امتیاز کسب کرده است در رتبه دوم جدول رده بندی در پایان دور رفت رقابت ها قرار گرفت.

تیم سن ایچ دیگر نماینده استان مرکزی نیز در ساوه مقابل نماینده کاشان به برتری دست یافت. در این دیدار تیم سن ایچ موفق شد در نیمه نخست با برتری سه بر دو به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز شاگردان عارفیان دو گل دیگر به ثمر رساندند تا در نهایت این دیدار با برتری پنج بر دو سن ایچ برابر شهروند کاشان به پایان برسد.

تیم سن ایچ ساوه نیز با سه برد و چهار تساوی و کسب 13 امتیاز پایین تر از لبنیات ارژن شیراز 17 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور بعد از تعطیلات نیم فیل خود از یازدهم بهمن ماه پیگیری خواهد شد که در هفته هشتم این رقابت ها تیم سن ایچ در ساوه میزبان مبل کریمی البرز خواهد بود و شهرداری ساوه در کرمان به مصاف تیم رسالت خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار