در پایان هفته ششم این رقابت ها
تابناک: تیم فوتسال شهرداری ساوه بعد از تجربه اولین باخت در لیگ دسته اول فوتسال برابر کشاورز قزوین با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.
کد خبر: ۱۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 12 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، نمایندگان استان مرکزی در پایان هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به یک تساوی و یک برد دست یافتند.

در گروه اول این مسابقات تیم سن ایچ ساوه که در هفته قبل برابر نماینده قم به تساوی دست یافته بود میهمان تیم پاس قوامین تهران بود که در پایان این دیدار با تساوی سه به سه به پایان رسید.

نیمه نخست این بازی با برتری دو گله پاس آغاز شد در ادامه سن ایچی ها توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند تا نیمه اول با برتری دو بر یک میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم پاس قوامین یگ گل و سن ایچ ساوه دو گل به اندوخته های خود اضافه کردند تا در نهایت این دیدار با تساوی سه به سه به پایان برسد.

تیم سن ایچ ساوه با کسب 10 امتیاز پایین تر از تیم های لبنیات ارژن شیراز 14 امتیازی و پاس قوامین 11 امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

در گروه دوم شهرداری ساوه که نخستین شکست خود را در هفته قبل برابر گاز خوزستان تجربه کرده بود در سالن فجر ساوه به مصاف تیم کشاورز قزوین رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا تیم مقاومت قزوین به گل رسید اما این گل تنها سه دقیقه دوام آورد و یاران عارفیان توانستند بازی را به تساوی یک به یک برسانند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم ساوجی ها به گل دوم رسیدند و موفق شدند در این دیدار به برتری دست پیدا کنند.

تیم شهرداری ساوه با 13 امتیاز پایین تر از تیم زاگرس خوزستان 14 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.

در هفته هفتم این رقابت ها یک شنبه 27 دیماه  سن ایچ در سالن فجر ساوه میزبان تیم شهروند کاشان و شهرداری ساوه در مشهد میهمان تیم پاژ این شهر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار