تابناک: تیم فوتسال شهرداری ساوه موفق شد با نتیجه چهار بر یک شاهد شیراز را شکست دهد.
کد خبر: ۱۴۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 16 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز تیم شهرداری در سالن فجر ساوه به مصاف شاهد شیراز رفت سن ایچ ساوه دیگر نماینده استان مرکزی نیز در سالن ابوالفتحی شیراز میهمان تیم ارژن بود.

نیمه نخست دیدار تیم های سن ایچ ساوه و ارژن شیراز با حساب دو بر صفر به سود سن ایچ به پایان رسید. در نیمه دوم که ارژنی ها برای جبران نتیجه پای به میدان گذاشته بودند در همان دقایق ابتدایی با به ثمر رساندن دو گل بازی را به تساوی کشاندند. اما این پایان کار نبود و تیم شیرازی به گل سوم نیز رسید تا با یک گل اختلاف پیش بیفتد، در ادامه سن ایچی ها این گل را جبران کردند تا یک امتیاز خارج از خانه را کسب کنند.

تیم شهرداری ساوه در مصاف با شاهد شیراز در نیمه اول به برتری سه بر یک دست یافت. در نیمه دوم نیز ساوجی ها با اداره بازی توانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند تا در نهایت بازی با نتیجه چهار بر یک به پایان برسد.

بدین ترتیب تیم شهرداری ساوه با کسب 6 امتیاز و سن ایچ ساوه نیز با کسب چهار امتیاز و به لطف گل زده بیشتر در صدر جدول رده بندی گروه های خود قرار گرفتند.

گفتنی است در هفته سوم این رقابت ها جمعه چهارم دی ماه  تیم شهرداری ساوه در تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت و سن ایچ در ساوه پذیرای تیم  شهرداری نکا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار