نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:ایران اسلامی باید در قراردادهای منطقه هم عضو باشد و قراردادها حکیمانه منعقد و منافع مطلوب حاصل شود.
کد خبر: ۹۹۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 17 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به سفر رئیس جمهوری به اجلاس شانگهای چین، افزود: جمهوری اسلامی عضو ناظر اجلاس است و ۱۳ کشور در این گردهمایی عضویت دارد.
وی یادآورشد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در منطقه بهتر است به‌ عضویت این اجلاس درآید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:چهلمین سالگرد دفاع مقدس درحالی از راه می‌رسد که از این جنگ تحمیلی و نابرابر به سرکردگی استکبار آموزه‌های غنی از ایثارگری، انسانیت و معرفت دینی و اخلاقی به جای مانده است.
ویافزود: ملت مومن و انقلابی ایران در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت، بصیرت دینی  و ولایتمداری ، پای حراست از سرزمین و آرمان‌های نظام اسلامی ایستادند و این سرمایه‌ای غنی برای کشور است که نسل‌های جدید باید از آن اطلاع کافی پیدا کنند.
وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با خلق دفاع مقدس نام ایران اسلامی را در تاریخ ماندگار کردند و رزمندگان برای حفظ سرزمین و ارزش‌های دینی و آرمانی حتی از جان خود نیز گذشتند.
امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی در هزار سال اخیر هرگز چنین قدرتی را که جمهوری اسلامی کسب کرده نداشته است و باید قدردان و حافظ آن بود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در هفته‌ای اخیر میزان واردات واکسن افزایش یافته و مردم با مشارکت اگاهانه در فرآیند واکسیناسیون  گام بزرگی را در راستای تقویت ایمنی  برابر کرونا برداشته‌اند که جای قدردانی دارد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: با تزریق ۲ نوبت واکسن کرونا فرصت برای ادامه فعالیت ها فراهم خواهد شد و میزان ابتلا و فوت کاهش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار